دوشنبه 18 مرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

یادداشت رهبر انقلاب بر داستان «تن تن و سندباد» رونمایی شد

یادداشت رهبر معظم انقلاب بر کتاب داستانی «تن تن و سندباد» نوشته محمد میرکیانی، صبح دوشنبه 18 مردادماه در مؤسسه‌ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی رونمایی شد.

gooya0075.JPG

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه ای، یادداشت رهبر معظم انقلاب بر کتاب داستانی «تَن تَن و سندباد» نوشته محمد میرکیانی، صبح امروز (دوشنبه 18 مردادماه 1395) در نشست تخصصی «ادبیات کودک و نوجوان از منظر رهبر انقلاب اسلامی» با حضور جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و ادبی در مؤسسه‌ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی رونمایی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن و تصویر یادداشت رهبر انقلاب اسلامی بر این کتاب را منتشر کرد.
متن یادداشت رهبر انقلاب به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
من هم همین قصّه را همیشه تعریف می‌کردم! حیف که خیلی‌ها آن را باور نداشتند. حالا خوب شد، شاهد از غیب رسید! راوی این حکایت که خود همه چیز را به چشم خود دیده، حکایت تن تن و سندباد را چاپ کرده است. حالا دیگر کار من آسان شد! همین بس است که نسخه‌ این کتاب را به همه‌ بچه‌ها بدهم».

gooya0074.JPG



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016