جمعه 22 مرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تهدید خانواده منتظری توسط وزارت اطلاعات

Ahmad-Montazeri-e1449093050716.jpg
در پی انتشار فایل صوتی سخنان مرحوم آیت‌الله منتظری درباره اعدام‌های فله‌ای سال ۱۳۶۷ و بیان بدون سانسور تاریخ، وزارت اطلاعات امروز طی تماسی، حجت‌الاسلام احمد منتظری را تهدید به بازداشت کرد.

به گزارش «سحام»، فرزند مرحوم آیت‌الله منتظری در این‌باره نوشته است: «در ساعت ۱۴:۴۴ دقیقه امروز ۹۵/۵/۲۰ از اداره اطلاعات قم با اینجانب تماس گرفتند و از طرف وزارت اطلاعات پیغام دادند که نظر آن وزارت بر این است که فایل صوتی اخیر از روی سایت و کانال آیت الله منتظری برداشته شود.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بلافاصله پس از تماس مقام‌های امنیتی، فایل سخنان مرحوم آیت‌الله منتظری با چند ده هزار بازدید از کانال تلگرامی آن مرحوم حذف گردید.

آیت الله منتظری پس از اطلاع از این اعدامها و در جهت توقف آن، علاوه بر نگارش دو نامه به آیت الله خمینی، در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۳۶۷ دیداری با آقایان: نیری (حاکم شرع)، اشراقی (دادستان)، رئیسی (معاون دادستان) و پورمحمدی (نماینده اطلاعات در اوین) داشتند که شرح آن در پیوست شماره ۱۵۵ کتاب خاطرات آمده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016