دوشنبه 25 مرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

"۶۵۷ نفر از بورسیه‌های سپاه به طور مازاد ظرفیت در دانشگاه‌های علوم پزشکی پذیرفته شدند"



میدان ـ احمد خالق‌نژاد طبری، دبیر شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، به روزنامه سپید گفته است که در کنکور سراسری ۹۵ به درخواست سپاه پاسداران ۶۵۷ نفر از افراد بورسیه این نهاد مازاد بر ظرفیت در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پذیرفته شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سپید خالق‌نژاد طبری گفته است: «سپاه پاسداران اعلام کرد که ما خودمان همینطور یک تعدادی را به شما معرفی می‌کنیم اما ما گفتیم که قبول نمی‌کنیم و این افراد حتما باید در کنکور شرکت کنند و اگر شما می‌خواهید ازبین رتبه های برتر انتخاب کنید.»

این مقام وزارت بهداشت گفته است که هزینه تحصیل پذیرفته‌شدگان را سپاه تقبل کرده و احتمالا آنها پس از فارغ‌التحصیلی در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تحت نظر نهادهای نظامی کشور خدمت خواهند کرد.

پذیرفته‌شدگان باید یک سال عضویت فعال بسیج و حداکثر ۲۰ سال سن داشته باشند. آنها در صورت گذراندن دوره عمومی پاسداری در بدو ورود به دانشگاه، به استخدام رسمی سپاه درمی‌آیند و از حقوق، مزایا، بیمه و امکانات دانشجویان بورسیه بهره‌مند خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016