جمعه 29 مرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

پزشک ایرانی آمریکایی برادر داعشی خود را به FBI گزارش کرده بود

خبرگزاری ایرانشهر - پلیس فدرال ایالات متحده آمریکا می گوید دكتر جبار فاضلى، یک پزشک ایرانی آمریکایی ساکن ایالت اروگان در غرب این کشور، پس از اطلاع از گرايش برادرش به گروه تروريستى داعش و برای جلوگیری از حوادث تروریستی احتمالی مراتب را به FBI گزارش داده است.

جبار و عدنان فاضلى برادران ايرانى اهل خوزستان هستند. دكتر جبار فاضلى پس از اينكه از دانشگاهی در مجارستان فارغ التحصيل شد به آمريكا مهاجرت كرد و در بيمارستانى مشغول به كار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با كمك هاى اين پزشك ايرانى دختر برادرش به همراه خانواده براى درمان به آمريكا آمدند و پس از پايان درمان به ايران بازگشتند. اما در سال ٢٠٠٨ عدنان فاضلى به همراه خانواده اش به آمريكا پناهنده شده و اقامت اين كشور را دريافت كردند.

پس ازمدتى عدنان به خاورميانه بازگشت و جبار توسط خانواده اش از رفتارهاى عجيب وى باخبر شد و پس از اينكه با وى مكالمه اى تلفنى داشت اطمينان حاصل كرد كه عدنان به گروه تروريستى داعش پيوسته است و سعى كرد تا وى را منصرف سازد اما موفق نشد. بنابراين جبار تصميم گرفت تا اين موضوع را به مقامات اف بى آى اطلاع دهد.

0a75c945-9.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016