سه شنبه 2 شهریور 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

علی لاریجانی: هیچ پایگاهی به کسی داده نشد، پروازها متوقف نشده است


علی لاریجانی

تهران-ایرنا- علی لاریجانی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان تهران برای بررسی موضوع استفاده هواپیماهای روسی از پایگاه هوایی همدان در جلسه غیرعلنی با بیان این که ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم متحد هستند باردیگر تاکید کرد هیچ پایگاهی به کسی داده نشد و این پایگاه برای سوخت گیری است و «سالبه به انتفای موضوع» است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، محمود صادقی نماینده مردم تهران در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس در تذکری گفت: در جلسه گذشته ۲۰ نماینده مجلس تقاضای برگزاری جلسه غیرعلنی با حضور مسوولان ذی ربط برای پاسخ گویی به موضوع پایگاه همدان داشتند، این تقاضا در مورد این بود که ایران پایگاه های خود را در اختیار قدرت های جهان قرار می دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تاکید کرد: این تقاضا همچنین برای هماهنگی و هم افزایی بیشتر بین قوا بود که تقدیم هیات رییسه مجلس شد ولی تاکنونی پاسخی به این درخواست داده نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم یادآور شد: به رغم این که پرواز این قدرت جهانی متوقف شده است، ولی تقاضای ما هنوز پابرجاست و تقاضای بررسی این موضوع را در جلسه غیرعلنی داریم.

درخواست نمایندگان بررسی می شود

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این تذکر گفت: این پروازها متوقف نشده است.

وی تاکید کرد: ما و روسیه در مبارزه با تروریسم اتحادی داریم و این اتحاد به نفع مسلمانان منطقه است، تاکید می کنم هیچ پایگاهی به کسی داده نشده است و این پایگاه برای سوخت گیری است و «سالبه به انتفای موضوع» است.

رییس مجلس تصریح کرد: البته اگر نمایندگان در این راستا تقاضایی دارند ما آن را بررسی می کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016