سه شنبه 2 شهریور 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

هشدار آمریکا به شهروندانش درباره سفر به ایران

فرارو- وزارت خارجه آمریکا هشدارهای پیشین به شهروندانش، به‌ویژه شهروندان ایرانی‌-آمریکایی، در مورد سفر به ایران را بازنشر کرده و می‌گوید شهروندانی با تابعیت‌های ایران و کشورهای غربی، با خطر بازداشت یا ممنوع‌الخروجی، روبه‌رو هستند.

در تارنمای به‌روز‌شده «هشدار‌های سفری» آمریکا به ایران، اول شهریور ماه، بر «خطر بازداشت و دستگیری شهروندان ایالات متحده، به‌ویژه شهروندانی با تابعیت دوگانه ایرانی‌آمریکایی» تاکید شده‌است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزارت خارجه آمریکا در بهمن‌ماه گذشته نیز هشدار مشابهی را منتشر کرده وادعا کرده بود "نیروهای مختلفی در ایران همچنان نسبت به آمریکا رویکردی مبتنی بر دشمنی دارند و ایران از زمان امضای توافق هسته‌ای به آزار و اذیت، بازداشت و دستگیری شهروندان آمریکایی به‌ویژه دو تابعیتی‌ها، ادامه داده است".

در چند ماه اخیر تعدادی از شهروندان امریکایی به اتهام های مختلف در ایران بازداشت شده اند. سیامک نمازی، مدیر پیشین بخش برنامه‌ریزی‌های استراتژیک کمپانی نفتی کرسنت، در مهرماه سال گذشته و باقر نمازی، پدر او نیز، چند ماه بعد، بازداشت شدند. هر دوی این افراد تابعیت دوگانه ایرانی‌-آمریکایی دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016