چهارشنبه 3 شهریور 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

انتقاد خامنه‌ای از سیاست خارجی و فرهنگی دولت

4488858.png
دیگربان - علی خامنه‌ای با انتقاد از سیاست خارجی و سیاست فرهنگی دولت یازدهم از قوه قضائیه خواست وارد ماجرای «حقوق‌های نجومی» شده و با «متخلفان» برخورد کند.

آقای خامنه‌ای در دیدار با اعضای هیات دولت از آنها به خصوص حسن روحانی خواسته «توان دیپلماسی {ایران} را به صورت مناسب و متوازن در دنیا توزیع» کند.»

وی گفته که «آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین باید سهم مناسب خود را در سیاست خارجی کشور داشته باشند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خامنه‌ای افزوده «در مسائلی همچون مسائل منطقه که بسیار پیچیده و در هم تنیده است، باید با دقت و هوشیاری و قدرت فکر، و فعال و اثرگذار وارد میدان شد.»

رهبر جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی سیاست‌های فرهنگی دولت گفته «چرا باید تئاتر یا فیلمی تولید شود که تیشه به ریشه ایمان این جوان بزند؟»

وی افزوده «آیا نباید مسئولان فرهنگی، آن کسی را که عمرش را در خدمت به دین و انقلاب اسلامی گذرانده به فردی که در تمام عمر خود قدمی در راه دین و انقلاب برنداشته و حتی گاهی ضربه نیز زده است، ترجیح بدهند؟»

خامنه‌ای درباره حقوق‌های نجومی هم گفته «در موارد بجا و لازم، قوه قضائیه نیز باید ورود و با متخلفان برخورد کند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016