جمعه 5 شهریور 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بازی ایران و آمریکا با آتش در آب‌های خلیج فارس

بی بی سی - وزارت دفاع آمریکا می‌گوید یک ناوچۀ آمریکایی در خلیج ‌فارس پس از آن که چند قایق تندرو ایرانی به آن نزدیک شدند چند تیر هشدار شلیک کرده است.

این واقعه که گزارش شده روز چهارشنبه در شمال خلیج ‌فارس رخ داده، تنها یک روز بعد از رویارویی مشابهی است که روز سه‌شنبه در تنگه هرمز اتفاق افتاد.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اقدامات ایران را «غیرایمن و غیرحرفه‌ای» نامیده است.

پریروز هم مقام‌های نظامی آمریکا گفتند چهار قایق تندرو ایران در مجاورت تنگه‌ هرمز «با سرعت زیاد» به یک ناوشکن آمریکایی نزدیک شدند.

به گزارش آسوشیتدپرس جان ریچاردسون، فرمانده عملیات دریایی ارتش آمریکا، گفته این حادثه جلوه‌گر تنش‌های دریایی با ایران است که شامل حوادث مشابهی از جمله بازداشت موقت ده ملوان آمریکایی در آب‌های ایران در ماه ژانویه می‌شود.

در چشم‌انداز بامدادی پنجم شهریور ۱۳۹۵ (۲۶ اوت ۲۰۱۶) در این باره نخست گزارش سینا علی‌نژاد پخش شد و به دنبال آن داریوش رجبیان با بهمن آقایی دیبا کارشناس حقوق بین‌الملل دریاها در آمریکا گفتگویی انجام داد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016