دوشنبه 8 شهریور 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دستگیری ۳۴ زن و مرد در پارتی شبانه کرمان


عکس تزئینی است

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از شناسایی یک مرکز فساد مجلل، دستگیری ۳۴ زن و مرد در پارتی شبانه و توقیف ۱۲ دستگاه خوردروی لوکس و گرانقیمت خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان دادخدا سالاری افزود: اطلاعاتی از سوی ماموران انتظامی استان کرمان مبنی بر اینکه دو برادر با سوء استفاده از ثروت و امول خود منزل بزرگ و مجللشان را در قلب شهر به مکان برپایی فسق و فجور و سرو مشروبات الکلی و ارتکاب جرایم دیگر تبدیل کردند، دریافت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی بیان کرد: پس از بررسی و ارزیابی خبر و صحت آن ماموران نیروی انتظامی با حکم صادره از سوی معاونت دادسرا با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل مذکور شده و ۳۴ زن و مرد را در حالت سرو مشروبات الکلی و رقص و پایکوبی و اعمال خلاف شرع و قانون دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس منتقل کردند.

دادستان کرمان گفت: ابراز رضایت همسایگان و اهالی محل از تعطیلی این مرکز به لحاظ ایجاد مزاحمت های مکرر برای مردم از طریق پارتی های شبانه در این منزل قابل توجه بود.

وی افزود: در این رابطه یک باب منزل و ۱۲ دستگاه انواع خودرو بعضا لوکس و گرانقیمت و مشروبات الکلی خارجی از متهمین کشف و توقیف و مکان برپایی افعال مجرمانه پلمب شد، همچنین متهمان به اتهامات شرب خمر، ایجاد مزاحمت برای اهالی محل، ارتکاب فعل حرام منجر به جریحه دار شدن عفت عمومی و اتهامات دیگر با قرار قانونی در بازداشت بسر می برند.

سالاری ضمن هشدار به مروجین فرهنگ دین ستیز غرب بیان کرد: مردم دین محور و شهید پرور استان کرمان که با تقدیم هزاران شهید و سرداران شهید سرافراز و مدافعین حرمش همواره مدافع حریم دین و دیانت در تمامی مکان ها و زمان ها بوده اند، اجازه عرض اندام و گسترش فرهنگ منحط غربی را به معدود منحرفین نخواهد داد.

وی گفت: دستگاه قضایی استان کرمان با حساسیت انقلابی، اقتدار و صلابت دینی، فرصت جولان را از هنجارشکنان اندک سلب خواهد کرد و اجازه نخواهد داد مرفهین بی درد با تکیه بر ثروت های نامشروع و باد آورده بر چهره دینی و انقلابی این استان خدشه ای وارد سازند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016