جمعه 12 شهریور 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

شبكه ABC آمریکا سریالی کمدی خانوادگی درباره ایرانیان این کشور مى سازد

خبرگزاری ایرانشهر - فرهنگ ايرانى و شيوه زندگى يك خانواده ايرانى -آمريكايى موضوع سريال جديد شبكه ABC خواهدبود. این سریال را رضا اصلان و اندرو ریچ Andrew Reich نویسنده و از تهیه کنندگان مجموعه تلویزیونی دوستان (Friends) جلوی دوربین می برند.

reza-aslan-2.jpg
رضا اصلان

سياست جديد كارى شبكه ABC ساخت سريال هايى در رابطه با فرهنگ هاى متفاوتى است كه جامعه آمريكا را تشكيل داده اند. سريال black-ish يكى از نمونه هاى موفق اين سريال ها است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حالا اين شبكه موفق قصد دارد با همكارى اندرو ريچ و رضا اصلان يك سريال در مورد ايرانيان ساكن آمريكا بسازد. اندرو ريچ يكى از توليدكنندگان سريال بسيار مشهور friends بوده است و كارهاى موفق بسيارى در كارنامه كارى خود دارد. رضا اصلان نيز نويسنده، تهيه كننده و مجرى تلويزيونى بسيار كارآمدى است.

اين سريال كه به زودى كليد خواهدخورد در مورد زندگى يك خانواده ايرانى-آمريكايى ساكن سن هوزه كاليفرنيا است و سبك كمدى خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016