دوشنبه 22 شهریور 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
20 اسفند» هیلاری کلینتون: نامه سناتورها به ایران ضربه به دولت اوباما است
پرخواننده ترین ها

هیلاری کلینتون در مراسم بزرگداشت قربانیان ۱۱ سپتامبر "غش کرد"

hqd997t.jpg
پرس تی‌وی فارسی، هیلاری کلینتون، نامزد دموکراتِ انتخابات ریاست‌‎جمهوری امریکا، پس از ترک زودهنگامِ مراسم بزرگداشت قربانیان حادثۀ یازده سپتامبر در نیویورک، پیش از سوار شدن بر خودرو، غش کرد.

در حالی که ستاد انتخاباتیِ کلینتون در سالروز حادثۀ 11 سپتامبر اعلام کرد این نامزد انتخاباتی به دلیل «گرمازدگی» مراسم گرامیداشت را زودتر ترک کرده و به منزل دخترش رفته است، ویدئویی از غش کردنِ وی منتشر شد.

در این ویدئو که در شبکۀ اجتماعیِ توییتر بارها بازنشر شده است، هیلاری کلینتون در حالی که به ستونی تکیه داده است، در کنار نیروهای امنیتی مشاهده می‌شود.

هنگامی که خودروی ون سیاه‌رنگ از راه می‌رسد، کلینتون سعی می‌‎کند خود را به خودرو برساند، اما با وجود کمک اطرافیان، در میانۀ راه به زمین می‌افتد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نیک مریل، سخنگوی کلینتون، با انتشار بیانیه‎ای در این باره اعلام کرد: «کلینتون صبح امروز [یکشنبه/21 شهریور] یک ساعت و 30 دقیقه برای ادای احترام به قربانیان حادثۀ 11 سپتامبر و دیدار با برخی از خانواده‌های آن‌‎ها در مراسم حضور داشت. در طول مراسم، وی احساس گرمازدگی کرد بنابراین مراسم را به قصد رفتن به آپارتمان دخترش ترک کرد و اکنون حالش بسیار بهتر است.»

کلینتون پس از ترک منزل دخترش با لبخند و در حالی که برای طرفدارانش دست تکان می‌داد به خبرنگاران گفت حالش بسیار بهتر است و افزود: «امروز، یک روز زیبا در نیویورک است.»

نامزد حزب دموکراتِ امریکا هفتۀ گذشته در یک رویداد انتخاباتی در شهر کلیولند در ایالت اوهایو، به مدت دو دقیقه سرفه کرد.

وی دلیل این سرفه‌ها را حساسیتِ فصلی خود دانست و به شوخی در مقابل جمعیت گفت: «هر زمان که به [دونالد] ترامپ [نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا] فکر می‌کنم، حساسیت پیدا می‌کنم.»

ترامپ و مشاورانش مدعی هستند که کلینتون از نظر سلامت جسمانی در شرایط وخیمی به سر می‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016