سه شنبه 23 شهریور 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
18 شهریور» انتقاد شدید علم‌الهدی به FATF و قراردادهای نفتی
18 شهریور» مجادله بر سر "مبارزه با پولشویی"
پرخواننده ترین ها

واکنش سخنگوی دولت به انتقاد از FATF


محمدباقر نوبخت

محمد باقر نوبخت در نشست هفتگی خود گفت: با مجموعه اقدامات دولت ۷٩٧٧ واحد تولیدی توانسته‌اند ٦۰۰۰ و ٥٧ میلیارد تومان برای فعالیت از نظام بانکی تسهیلات دریافت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ایسنا، سخنگوی دولت در این نشست که به سوالات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خبرنگاران پاسخ می‌داد گفت: همچنین ١١ هزار و ٨٠٠ میلیارد تومان برای وام‌های عمرانی تخصیص داده شده است.

وی افزود: مجوز پرداخت بدهی‌های دولت به بانکها، بازنشستگان، فرهنگیان، کارگران و پیمانکاران، در حدود ٤٨ هزار میلیارد تومان از مجلس گرفته شده و آیین نامه پرداخت آن نیز فردا در هیات دولت بررسی می‌شود.

سخنگوی دولت درباره تحریم‌های داخلی به بهانه FATF گفت: تحریم‌های اشخاص و نهادهای داخلی را به رسمیت نمی‌شماریم و در داخل آن را اجرا نمی‌کنیم.

وی افزود: در شورای عالی امنیت ملی مطرح شده که دبیر شورا اطلاع رسانی می‌کند. قراردادی را امضا نمی‌کنیم که منافع ملی را تامین نکند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016