سه شنبه 30 شهریور 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سپاه پاسداران: دستگیری ۲ تروریست پاکستانی در سراوان


سلاح به دست آمده از افراد بازداشت شده

با تلاش نیروهای سازمان اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ۲ تروریست پاکستانی‌الاصل دستگیر و ۲ بمب پدالی آماده انفجار از آ‌ن‌ها کشف و خنثی‌سازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، روابط‌عمومی مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اعلام کرد پس از رصد منطقه و پایش‌های اطلاعاتی، سربازان گمنام مرکز اطلاعات سپاه سلمان از ورود ۲ تروریست به خاک کشور مطلع شدند و با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله تیم‌های مرکز اطلاعاتی سپاه سلمان، بررسی موضوع را آغاز کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر پایه این گزارش، با اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام سپاه سلمان، این دو تروریست قبل از آن که فرصت کوچکترین اقدام و تحرکی را پیدا کنند، در منطقه عمومی "کله‌گان" شهرستان سراوان و در یک عملیات غافلگیرانه و سریع، دستگیر شدند.

پس از دستگیری این افراد، مشخص شد که آن‌ها اصالتاً پاکستانی و جزو یکی از گروهک‌های تروریستی معاند نظام هستند که به قصد خرابکاری و ایجاد فضای رعب و وحشت وارد کشور شده‌اند.

در بررسی محل اختفای این افراد ۲ عدد بمب پدالی آماده برای انفجار که قرار بود در اماکن شلوغ منفجر شود، نیز کشف و توسط تیم‌های تخصصی مرکز اطلاعات سپاه سلمان استان خنثی شد.

روابط‌عمومی مرکز اطلاعات سپاه سلمان استان همچنین اعلام کرد که این ۲ تروریست در بازجویی اولیه به قصد اجرای اهداف شوم دیگری اعتراف کردند که به‌زودی اخبار دقیق آن منتشر می‌شود.

گفتنی است، ضبط مقادیری سلاح و مهمات از دیگر کشفیات سربازان گمنام مرکز اطلاعات سپاه سلمان از محل اختفای آن‌ها بود.

***

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه:
جزئیات دستگیری ۲ تروریست پاکستانی

روابط‌عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در تشریح جزئیات دستگیری تروریست‌های پاکستانی توسط اطلاعات سپاه اعلام کرد که این تروریست‌ها با حمایت مالی آل‌سعود و سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی کشورهای معاند نظام فعالیت می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، روابط‌عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در تشریح آخرین جزئیات دستگیری ۲ تبعه پاکستانی توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد که رزمندگان سخت‌کوش این قرارگاه موفق شدند اعضای یک تیم تروریستی خرابکار را که وارد خاک کشور شده بودند، زنده دستگیر کنند.

این افراد با استفاده از حمایت‌های مالی آل‌سعود و سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی کشورهای معاند نظام(همسایه)، پس از ورود به کشور در چنگال قانون افتادند و نقشه‌های شوم آن‌ها نقش بر آب شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016