شنبه 17 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ورود شورای امنیت کشور به مسابقه فوتبال ایران و کره


علاءالدین بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از ورود شورای امنیت کشور به موضوع بازی فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورای حسینی خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، علاءالدین بروجردی امروز در حاشیه رونمایی از مستند «خط قرمز» (درباره زندگی و مبارزات شیخ عیسی قاسم) که در خبرگزاری مهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران از ورود شورای امنیت کشور (زیرمجموعه شورای عالی امنیت ملی) به موضوع رقابت فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورای حسینی اشاره کرد و افزود: بر اساس گزارشی که وزیر ورزش و جوانان ارائه داده است، زمان‌بندی این رقابت در اختیار ایران نبوده و طبق مقررات فیفا، در صورت عدم حضور ایران از دو بازی بعدی نیز محروم می‌شویم.

وی افزود: بر این اساس و با جمع‌بندی صورت گرفته در شورای امنیت کشور، قرار شده است این بازی با روح عاشورایی و با ایجاد نمادهای حسینی در ورزشگاه برگزار شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تأکید همه، حفظ حرمت ایام عزای حسینی است و ورزش‌دوستان نیز حتماً این مسئله را مد نظر خواهند داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016