یکشنبه 18 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

توصیه وزیر کشور برای برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی


عبدالرضا رحمانی فضلی

وبسایت رسمی برنامه نود - وزیر کشور در خصوص برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی توصیه کرد که تماشاچیان رفتارشان به گونه ای باشد که اعتقادات مردم زیر سئوال نرود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران گفت: موضوع فوتبال مساله ای است که با همه تلاش هایی که وزارت ورزش کرده است، نتوانستند موافقت کره و مسئولان بین المللی را برای تغییر زمان آن جلب کنند و امر بر این شد که فوتبال در زمان خود انجام شود.

وی افزود: برخی دغدغه ها وجود دارد که شاید فضای عمومی فوتبال با فضای معنوی منافات داشته باشد و در راستای تغییر زمان تلاش شد اما تغییری صورت نگرفت. ما از همه عزیزان که در امر فوتبال دخیل هستند اعم از هواداران و مربیان و لیدرها و بازیگران و رسانه ها می خواهیم رفتارشان به گونه ای باشد که اعتقادات مردم زیر سئوال نرود. زیرا برای ما اصل، اعتقادات مردم است. نباید به گونه ای باشد که از طرف مردم احساس نگرانی کنیم.

وی افزود: امیدواریم با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده است، همه ملاحظات رعایت شود و هیچ نگرانی ای در این زمینه نداشته باشیم و معتقدیم شور و شعور و فهم مردم ما به قدری زیاد است که جای هیچ نگرانی نیست. نیروی انتظامی هم باید همه تمهیدات لازم را در این زمینه بیندیشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016