یکشنبه 18 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
15 مهر» سه راهکار حزب مؤتلفه برای بازی ایران و کره جنوبی
پرخواننده ترین ها

فارس: مداحان برنامه‌های سوگواری بازی ایران و کره انتخاب شدند

1395071.jpg
مدیر روابط عمومی و امور فرهنکی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: در دیدار ایران و کره جنوبی سیدمجید بنی فاطمه و صادق مرعشی برای تماشاگران مداحی می‌کنند.

حجت اله‌ بهمنی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برنامه‌های سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در دیدار ایران و کره جنوبی گفت: مقرر شد که سید مجید بنی فاطمه و حاج صادق مرعشی برای تماشاگران پیش از بازی و بین دو نیمه مداحی کنند و مراسم سوگواری حضرت امام حسین(ع) به بهترین شکل در ورزشگاه آزادی برگزار شود. همچنین دو هیات تکیه عزاداری در درهای غربی و شرقی ورزشگاه با همت شهرداری مناطق 5 و 22 برپا خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: پرچم‌های عزای حسینی نیز از امروز در ورزشگاه آزادی برپا شدند و کتیبه‌های عزاداری نیز در ورزشگاه نصب شده است. همچنین قرار است دو پرچم بزرگ 750 متری با نام متبرک یاحسین و یا ابوالفضل در ورزشگاه آزادی در جریان بازی به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین مراسم دمامه‌زنی توسط دو گروه دمامه‌زن در ورزشگاه آزادی اجرا خواهد شد. کانون هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همکاری بسیار خوبی با مسئولان فرهنگی در جریان برگزاری مسابقه خواهند داشت. جمعیت حامیان هوادار و همچنین هیات‌های مختلف عزاداری در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شوند تا بزرگترین عزاداری مراسم تاسوعای حسینی در ورزشگاه آزادی برگزار شود. 40 جانباز هم در روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی حاضر خواهند شد.

azaditasooa.JPG

01148697.jpg

بسیج: پیگیریم که بازی ایران و کره جنوبی پخش مستقیم نشود/ مردم بعد از عاشورا می توانند بازی و اخبار آن را ببینند/ با پخش نکردن این بازی از تلویزیون هیچ اتفاقی نمی افتد

سردار داود آذرنوش گفت: بسیج ورزشکاران با زمان برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی که در شب کشته شدن حسین است مخالفت کرده اما چون در عمل انجام شده قرار گرفته ایم، گفتیم که اگر قرار است بازی برگزار شود، آن را پخش تلویزیونی نکنید.

سردار داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، در گفت‎‌وگو با خبرنگار «انتخاب» با بیان اینکه اساس برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورا، کار خوبی نیست عنوان کرد: این موضوع در زمان فدراسیون گذشته فوتبال تصویب شده است و باید گفت که مسئولان آن فدراسیون در آن زمان بی تدبیری کرده اند؛ آنها باید موضوع را پیگیری می کردند چرا که یک سال زمان داشتند.

وی با بیان اینکه فدراسیون کنونی فوتبال در عمل انجام شده قرار گرفته است و بی تدبیری آقای کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال وضعیت فعلی را ایجاد کرده اظهار داشت: ما هم با زمان برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی که در شب کشته شدن حسین است مخالفت کردیم اما چون در عمل انجام شده قرار گرفته ایم، گفتیم که اگر قرار است بازی برگزار شود، آن را پخش تلویزیونی نکنید.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران ادامه داد: ما به فدراسیون فوتبال مستقیما نامه زدیم که این بازی را پخش مستقیم نکنید و هنوز هم بر این امر مصّر هستیم؛ با پخش نکردن این بازی از تلویزیون هیچ اتفاقی نمی افتد و اتفاقا پخش مستقیم این بازی در شب عاشورا، هیچگونه توجیهی ندارد.

آذرنوش در پایان گفت: مردم بعد از عاشورا می توانند بازی و اخبار آن را ببینند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016