جمعه 23 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

مشاور روحانی: استعفای علی جنتی را نه تایید می‌کنم نه تکذیب


حسام‌الدین آشنا

بی بی سی - حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی حسن روحانی رییس جمهوری ایران، در واکنش به برخی اظهار نظرها در مورد استعفای علی جنتی، وزیر ارشاد ایران گفت: "من این مساله را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب."

به گزارش تسنیم، آقای آشنا همچنین عنوان کرد که قطعا اگر چنین باشد با شروع هفته به این موضوع رسیدگی می‌شود.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور درخصوص احتمال جایگزینی‌اش به‌جای آقای جنتی نیز مجدد گفت:‌ "این موضوع را هم نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این در حالی است که سه روز پیش، حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت ارشاد برکناری یا استعفای آقای جنتی را تکذیب کرده بود و از رسانه‌ها خواست از "شایعه‌پراکنی" بپرهیزند.

آقای نوش‌آبادی به خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفته بود که پس از استعفای مدیرکل ارشاد قم، دیگر بحث استعفا یا برکناری علی جنتی موضوعیت ندارد.

پس از افزایش اعتراض روحانیان شهر قم به برگزاری یک برنامه فرهنگی در این شهر، که منتقدان از آن به عنوان کنسرت موسیقی یاد می‌کنند، عباس دانشی، مدیر کل ارشاد قم با فرستادن نامه‌ای به وزیر ارشاد از سمت خود استعفا کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016