جمعه 23 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

افشاگری دو زن درباره ترامپ : او به همه جا دست‌درازی می‌کرد


دونالد ترامپ

یورونیوز ـ انتشار گزارش جدیدی به روی سایت نیویورک تایمز در مورد دونالد ترامپ و تعرض به دو زن، نامزد جمهوریخواهان را با یک رسوایی دیگر روبرو کرده است. میلیاردر آمریکایی ضمن رد اظهارات این دو زن، این نشریه را به دروغگویی و خیالپردازی متهم می کند.

ریچل کروکس که در سال ۲۰۰۵ در بخش پذیرش برج ترامپ مشغول بکار بوده به نیویورک تایمز گفته است نامزد جمهوریخواهان وی را به زور و علیرغم میل باطنی اش بوسیده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جسیکا لیدس نیز در این گزارش افشا کرده که سی سال پیش هنگامی که در یک هواپیما در کنار دونالد ترامپ نشسته بوده، میلیارد آمریکایی وی را با لمس کردن مورد آزار قرار داده است. وی در این مصاحبه به نیویورک تایمز گفته است «دستان دونالد ترامپ مثل اختاپوس مرا لمس می کرد.» این زن می گوید بلافاصله جایش را عوض کرده و طی این سالها با هیچ کس در این باره صحبت نکرده اما پس از تکرار سخنان رکیک دونالد ترامپ در مورد زنان تصمیم گرفته است این موضوع را افشا کند.

خبرنگار نیویورک تایمز به خبرگزاری رویترز گفته است که پیش از انتشار این گزارش و مصاحبه ها با دونالد ترامپ تماس تلفنی برقرار کرده اما نامزد جمهوریخواهان وی را تهدید کرده است در صورت انتشار این گزارش و صحبت های این دو زن از این رسانه شکایت می کند.

علاوه بر نیویورک تایمز، دو رسانه دیگر از جمله «پالم بیچ پست» و یکی از شبکه های اینترنتی وابسته به «ان بی سی» گزارش هایی حاوی شهادت های دو زن منتشر کرده اند. میندی مک گیلیورای به این رسانه ها گفته است که دونالد ترامپ ۱۳ سال پیش وی را با لمس کردن مورد آزار قرار داده و کساندرا سیرلس نیز که یک دختر شایستۀ واشنگتن است از تعرض دونالد ترامپ به خود سخن گفته است.

هفتۀ گذشته ویدئویی منتشر شد که در آن، دونالد ترامپ که در داخل اتوبوسی برای شرکت در یک برنامۀ تلویزیونی حضور داشت، بدون توجه به اینکه میکروفون اش روشن است کلمات رکیکی در مورد تعرض به زنان و لمس و بوسیدن آنها به زور به زبان می آورد. وی در واکنش به انتشار این ویدئو ضمن عذرخواهی تاکید کرده اینها سخنان داخل رختکن بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016