پنجشنبه 22 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
8 اردیبهشت» محمدرضا عالی‌پیام (هالو) به زندان رجایی‌شهر کرج منتقل شد + تصاویر
پرخواننده ترین ها

قتل یک زندانی در حاشیه مراسم عاشورا در رجایی شهر

خبرگزاری هرانا – در پی نزاع بین زندانیان در حاشیه برگزاری مراسم عاشورا شب گذشته در زندان رجایی شهر کرج یک زندانی بر اثر جراحات وارده بوسیله “قمه” به قتل رسید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، شب گذشته ۲۱ مهرماه در حاشیه برگزاری مراسم عاشورا در زندان یک زندانی در زندان رجایی‌شهر کرج با «قمه» بدست زندانیان دیگر به قتل رسید.

هویت احراز شده این زندانی توسط هرانا «وحید غلامی» است که با اتهامات حمل و نگهداری مواد مخدر و قتل در بند ۳ زندان رجایی‌شهر کرج نگهداری می‌شد.

قتل و خشونت در زندان رجایی شهر کرج مسبوق به سابقه است، فعالیت باندهای مافیایی که بعضا از حمایت مسولان زندان برخوردارند این محل را به یکی از خطرناک ترین زندانهای کشور تبدیل کرده است.

لازم به یادآوری است زندان رجایی شهر کرج در طبقه بندی سازمان زندانها به زندانیان با جرایم خشن اختصاص دارد با اینحال تعداد زیادی از زندانیان سیاسی و امنیتی بصورت تبعیدی در این زندان نگهداری میشوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016