دوشنبه 26 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حساب‌های بانکی تلویزیون آرتی روسیه در بریتانیا 'مسدود شد'

5955604-1.JPG
یورونیوز - مدیر اجرایی شبکه تلویزیونی “آر تی” روسیه از مسدود شدن حساب های بانکی این رسانه در بریتانیا خبر داد.

مارگاریتا سیمونیان ضمن انتشار پیامی در این رابطه در صفحه رسمی توییتر خود نوشته است: «آنها تمام حساب های ما را در بریتانیا بسته اند.»

بانک نت وست (NatWest) به آر تی که قبلا با نام (راشا تودی) فعالیت می کرد، اعلام کرده که “از این پس مشتری این بانک محسوب نخواهند شد اما هیچ توضیحی درباره دلیل این تصمیم از سوی مسئولان بانک مطرح نشده است.”

در نامه ارسالی از سوی این بانک نوشته شده است:«این تصمیم نهایی است و این بانک آماده پذیرش هیچ مذاکره ای در این رابطه نیست.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مقام های آر تی می گویند، هیچ نامه هشداری طی روزها و ماه های گذشته در این رابطه دریافت نکرده اند و این اقدام را به هشدار روز گذشته آمریکا و بریتانیا و تصمیم آنها نسبت به در نظر گرفتن تحریم های جدید علیه روسیه در رابطه با فعالیت های این کشور در سوریه مربوط دانسته اند.

این درحالیست که مقام های بانک نت وست که از مجموعه بانک سلطنتی اسکاتلند است، روز ۱۲ اکتبر با ارسال نامه ای به این شبکه تلویزیونی نسبت به مسدود شدن حسابهای آنها از روز ۱۴ نوامبر اطلاع رسانی کرده بود.

این نامه که توسط رسانه ها به صورت آنلاین منتشر شده نشان می دهد که بسته شدن حسابهای این بانک هنوز اعمال نشده و این اقدام از ۱۲ دسامبر اجرایی خواهد شد.

NSW8AAt2rw.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016