پنجشنبه 6 آبان 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

جلسه فوق‌العاده فراکسیون امید با حضور وزرای پیشنهادی برگزار می‌شود

سخنگوی فراکسیون امید از تشکیل جلسه شورای مرکزی این فراکسیون در روز یکشنبه و برگزاری مجمع عمومی با حضور وزرای پیشنهادی دولت در روز دوشنبه خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اعلام خبر برگزاری جلسه فوق‌العاده فراکسیون امید عنوان کرد: این جلسه به صورت مجمع عمومی و در روز دوشنبه برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



او افزود: تشکیل این جلسه صرفا به دلیل دیدار و گفت‌وگو با سه وزیر پیشنهادی دولت است بر همین اساس فراکسیون امید روز دوشنبه بعد از ظهر برای شنیدن برنامه‌های وزرای پیشنهادی میزبان اقاین سلطانی‌فر، دانش‌آشتیانی و صالحی‌امیری خواهد بود.

سخنگوی فراکسیون امید یادآور شد: این جلسه برای این است که بتوانیم ضمن تعامل با گزینه‌هی پیشنهادی در مورد آن‌ها به جمع‌بندی نهایی برسیم برای همین هم امیدواریم همه اعضای فراکسیون امید برای حضور در این جلسه مشارکت کنند تا فراکسیون امید بتوانند مثل همیشه در مورد مسائل کلان مجلس دهم بدرخشد.

پارسایی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر این روز یکشنبه نیز جلسه شورای مرکزی فراکسیون امید ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح و پیش از آغاز به کار صحن علنی مجلس، تشکیل می‌شود.

او با اشاره به دستور کار جلسه روز یکشنبه شورای مرکزی فراکسیون امید هم گفت: دستور کار این جلسه انتخاب سه نفر از اعضا برای عضویت در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و انتخاب یک نفر برای حضور در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است. البته ممکن است در این میان بحث‌هایی هم در مورد ترمیم کابینه در جلسه روز یکشنبه مطرح شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016