سه شنبه 11 آبان 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

علم‌الهدی: هرکس در خط فکری رهبری نباشد، در خط امام هم نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی با بیان اینکه هرکس در خط فکری مقام معظم رهبری نباشد، در خط امام (ره) هم نیست، گفت: امروز دشمن ستون خیمه ما را نشانه گرفته و شاهد هستیم که مقام معظم رهبری به تدریج تنهاتر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی اظهار داشت: جبهه خط امام و رهبری از نمایندگان تشکل‌ها تشکیل شده و اعضای شورای آن در واقع نماینده تشکل‌های دیگر هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: این موضوع آنها را از تنها شخص بودن خارج کرده و در واقع این افراد امین تشکل‌ها هستند و بنابراین دادن رأی سفید در انتخابات این جبهه اشکال شرعی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی با اشاره به لزوم حفظ یکپارچگی در طرفداری از مقام معظم رهبری تصریح کرد: امروز دشمن ستون خیمه ما را نشانه گرفته و شاهد هستیم و ما باید در این جبهه با تمام قوای خود بجنگیم.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه تمام افرادی که در جریان امام و رهبری هستند در جبهه پیروان حضور دارند، تأکید کرد: باید محور این جبهه مشخص شود چراکه اقدام اصلی آن مقابله با جریانات ضدولایت و رهبری بوده و در غیر اینصورت باید عنوان جبهه از روی این تشکیلات برداشته شود.

وی با بیان اینکه هر کس در خط فکری مقام معظم رهبری نباشد در خط امام (ره) هم نیست، خاطرنشان کرد: خط رهبری در وضعیت کنونی اهمیت بسیار زیادی دارد چراکه شاهد هستیم که تعدادی از افرادی که ادعای قدم برداشتن در خط مقام معظم رهبری را داشته‌اند، امروز در مقابل ایشان قرار گرفته‌اند.

امام جمعه مشهد مقدس با تأکید بر اهمیت جایگاه جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: این جبهه باید پوششی برای افرادی باشد که در مسیر اهداف آن و پیرو امام (ره) و مقام معظم رهبری هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016