دوشنبه 17 آبان 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

خوب آدمی را خدا گذاشته اند! محمد حسن حسینی


وقتی خبر تعرض/تجاوز جنسی سعید طوسی به ۱۹ نوجوان قاری و مکبر آن هم در بیت کسی که خود و اطرافیان خود را نمایندگان خدا می داند شنیدم اولین جمله ای که به ذهنم خطور کرد این جمله بود: "خوب آدمی را خدا گذاشته اند." این جمله را مردم - در قلعه ما – وقتی می گویند که خداوند فردی ظالم، شیاد و دین فروش را مجازات می کند. آری این بار هم خداوند حکیم به حاکمان ستم پیشه ما درسی در خور خودشان داد – درسی که آنها ۵ سال است سعی در مخفی کردن آن از مردم دارند اما اراده الهی بر آن قرار گرفت که جهان متوجه این درس عبرت آموز شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



اگر مقاله ذیل من را تحت عنوان "ترعیب، بازداشت و شکنجه دکتر سید محمد حسن حسینی توسط سپاه پاسداران"
http://melliun.org/iran/101896

مطالعه بفرمایید متوجه می شوید که سربازان گمنام امام! خامنه ای چگونه با بی شرمی تمام و همراه با توحش سال هاست به خاطر احتمالی که می دهند من در ۱۲ سالگی با یکی از دوستانم رابطه جنسی داشته ام در حال آزار و اذیت و شکنجه روحی و روانی من و خانواده مظلومم هستند و همواره از این امر برای کنترل من و زبان و قلم من استفاده کرده اند تا شاید بدین وسیله مانع گفتن و نوشتن من بر علیه ظلم و ستم و فساد و تبعیض و غارت و ریا و استبداد تحت لوای اسلام در این سرزمین شوند. و وقتی من فلسفه این نوع آزار و اذیت و بربریت شان را پرسیدم گفتند که این فرمان خداوند است که گناه مخالفین و معاندان را تا آخر عمرشان به آنها مجسم و یاد آوری کنید تا تنبیه و مایه عبرت دیگران شوند! و از همان زمان که این فرمان خداوند را به من یاد آوری کردند من مصمم تر شدم که از این پس تا آخر عمرم اختلاسها و غارتها و نقض حقوق بشر ها و فساد های سیستماتیک حاکمان شیاد این سرزمین را به آنها یاد آوری کنم تا شاید از این توهم که نمایندگان خدا و مرکز ثقل کاینات هستند و جان و مال و آبرو و ناموس مردم در اختیار آنان است بیرون آیند و به نجاست خویش پی ببرند.

با خواندن مقاله فوق متوجه این واقعیت هم خواهید شد که امکان ندارد حراست بیت رهبری متوجه این نوع فساد آشکار آن هم در این مدت طولانی آن هم با ۱۹ نوجوان نشده باشد. در چنین شرایطی است که من بر این باور هستم که ریشه تمام اختلاسها و فسادها و غارتها و ... خود حراستها و وزارت اطلاعات می باشند – مشکل در ریشه است.

منبع
وبلاگ شخصی نویسنده (دکتر سید محمد حسن حسینی)
http://beyondelt.blogfa.com


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016