یکشنبه 23 آبان 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

یک مامور سرشماری: رحیمی در خانه است، نه زندان!

RahimiAhmadinejad-saham-news-e1434629848801.jpg
یک مامور سرشماری گفته است که محمدرضا رحیمی معاون اول محمود احمدی‌نژاد که طبق حکم دادگاه باید هم‌اکنون در زندان باشد، در خانه به سر می‌برد!

به گزارش «سحام»، «برنا» نوشت: یک مامور سرشماری با انتشار توئیتی در توئیتر شخصی‌اش، نوشته است هنگامی که برای سرشماری به درب منزل محمدرضا رحیمی معاون اول دولت احمدی‌نژاد رفته است، او خودش در خانه را باز کرده است.

این مامور اظهار کرده: «امروز برای سرشماری درب خونه آقای محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد رفتم خودشون در را باز کردند در صورتی که باید در زندان می‌بودن الان».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این در حالی است که محمدرضا نادری وکیل محمدرضا رحیمی از حضور موکلش در خانه اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفته است: من از هیچ چیز اطلاعی ندارم و نمی‌دانم موکلم کجاست!

به گزارش «سحام»، پیش‌تر وب‌سایت کلمه از مرخصی‌های مکرر «محمدرضا رحیمی» معاون اول دولت احمدی‌نژاد که به دلیل «فساد کلان مالی»، به ۵ سال و ۹۱ روز حبس، و جریمه ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومانی محکوم شده، خبر داده بود.

او که خود را «معاون اول نظام» می‌نامید، از پول رشوه و اختلاس به ۱۷۰ کاندیدای اصولگرای مجلس نهم کمک مالی کرده بود.

رحیمی گفته بود آنچه را دادگاه «مال نامشروع» می‌داند، به «نامزدهای حزب اللهی و ولایتمدار» کمک کرده است و توقع داشته که به جای مجازات، از این بابت مورد تقدیر قرار گیرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016