دوشنبه 24 آبان 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

مشاور نظامی خامنه‌ای: رسانه‌ها با تامل بیشتر درباره ترامپ موضع‌گیری کنند

596542827254.jpg
دیگربان - یحیی رحیم‌صفوی، مشاور نظامی علی خامنه‌ای با ابراز امیدواری نسبت به «چرخش محسوس» سیاست‌های دونالد ترامپ درباره ایران٬ از رسانه‌ها خواست تامل بیشتری در موضع‌گیری‌های خود در این زمینه داشته باشند.

آقای رحیم‌صفوی افزوده «امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب آمریکا درباره ایران و منطقه چرخش محسوسی داشته باشد تا ریشه‌های ناامنی در منطقه از بین برود.»

وی اضافه کرده «زود است راجع به انتخابات آمریکا اظهارنظر جامع و کاملی انجام شود و تحلیل من این است که رسانه‌های ایران تأمل بیشتری در موضع‌گیری داشته باشند. مقداری باید زمان بگذرد و فرد منتخب روی کار بیاید ببینم چه‌کار خواهد کرد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مشاور نظامی رهبر جمهوری اسلامی همچنین گفته «تجربه به ما نشان داده کاندیداها چه در ایران و چه در خارج حرف‌هایی می‌زنند که پس از استقرار، نظرات‌شان تغییر می‌کند و احتمال این چرخش را درباره فرد منتخب آمریکا می‌دهیم چراکه آمریکا را سیستم اداره می‌کند و این سیستم اجازه نخواهد داد آنچه رییس جمهور می‌خواهد صورت بگیرد.»

وی بار دیگر متذکر شده که «باید ببینیم در عمل چگونه رفتار خواهد کرد؛ باید تأمل کنیم و عجولانه برخورد نکنیم.»

پیش از وی نیز علی لاریجانی، رئیس مجلس،خواستار پرهیز از اظهار نظرهای «شتاب زده و قضاوت زودهنگام» درباره دونالد ترامپ شده بود.

این در حالی است که شماری از شخصیت‌های نظامی و سیاسی از جمله شماری از روحانیون تندرو و محمد باقری٬ رئیس ستادکل نیروهای مسلح٬ به تندی درباره ترامپ موضع‌گیری کرده و اظهارات انتخاباتی وی درباره برخورد با شناورهای سپاه در خلیج فارس را «شکر خوردن» عنوان کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016