چهارشنبه 3 آذر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ایران برای آزادی یک زن دوتابعیتی ۶۵۰ میلیون دلار باج خواست + ویدئو

23579b34-bbd28.jpg
العربیه - ریچارد رتکلیف٬ همسر نازنین زاغری رتکلیف گفت که مقامات امنیتی ایران برای آزادی همسرش ۶۵۰ میلیون دلار پول می خواهند.

نازنین زاغری رتکلیف، که تابعیت دو کشور بریتانیا و ایران را دارد، در نوروز سال جاری برای دیدار خانواده خود به همراه فرزندش به ایران سفر کرد.

هنگام خروج از ایران مقامات امنیتی ایران نازنین را در فرودگاه دستگیر و پاسپورت فرزندش را نیز ضبط کردند. نازنین زاغری ابتدا به بازداشتگاهی در کرمان و سپس به اوین برده شد. او به پنج سال زندان محکوم شده است.

آقای رتکلیف، همسر نازنین زاغری که ساکن بریتانیاست به برنامه شصت دقیقه بی‌بی‌سی فارسی گفت که همسرش از پنج روز پیش در اعتراض به وضعیت نامعلوم خود اعتصاب غذا کرده و وضعیت جسمی و روحی "بسیار بدی" دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او با استناد به صحبت‌های مقام‌های امنیتی ایران این‌طور نتیجه گرفته که تا زمانی که ۶۵۰ میلیون دلار (معادل حدود ۵۰۰ میلیون پوند) پرداخت نشود٬ همسرش آزاد نخواهد شد.

مقامات امنیتی ایران زمستان سال گذشته نیز ۴ ایرانی- آمریکایی را پس از سالها اسارت و در مقابل گرفتن امتیازاتی آزاد کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016