پنجشنبه 25 آذر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اعتراض به ضرب‌وشتم كارگران شركت واحد

ایلنا: فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران در جریان نشست علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی در تذکر خارج از دستور با تشکر از مراجع تقلید قم به ‌دلیل فرصتی که در اختیار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس گذاشتند، گفت: به‌ویژه از آیت‌الله مکارم شیرازی به‌دلیل فتوای هوشمندانه درباره ممنوعیت ازدواج کودکان زیر ۱۳ سال تشکر می‌کنم؛ چراکه این فتوا نشان از پویایی فقه جعفری دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او همچنین با اشاره به موضوع املاک نجومی در تذکری به وزیر کشور گفت: همان‌طورکه دولت با ورود به بحث حقوق‌های نجومی و رسیدگی به آن، دغدغه‌های رهبری و مردم را مورد توجه قرار داد، وزیر کشور، شهرداری و شهردار تهران، آقای قالیباف نیز به موضوع املاک نجومی پرداخته و تکلیف آن را روشن کنند. نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس افزود: این صحیح نیست که برخی رسانه‌ها و به‌ویژه صداوسیما فقط به موضوع حقوق‌های نجومی بپردازند و به سایر مسائل ازجمله املاک نجومی توجهی نکنند؛ بنابراین شایسته است موضوع املاک نجومی هرچه‌سریع‌تر مورد رسیدگی قرار گیرد. عضو فراکسیون زنان مجلس دهم در تذکری دیگر به وزارت کشور گفت: حدود ۵۰ نفر از سندیکای اتوبوس‌رانی در پی احقاق حقوق خود مانند مسکن در مقابل شهرداری حضور یافتند تا به مشکلات‌شان رسیدگی شود اما متأسفانه به‌جای پاسخ‌گویی به مطالبات و شنیدن درد دل آنها مورد ضرب‌وشتم قرار گرفتند و این موضوع خلاف جوانمردی و اخلاق است و در صورت تکرار آن، دارای تبعات منفی ترویج خشونت در جامعه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016