دوشنبه 29 آذر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

فریادهای بلند کواکبیان در صحن مجلس، لاریجانی: آرام باشید برای حیثیت‌تان خوب نیست، تابش روی میز کوبید

785272_946.jpg
جلسه علنی امروز مجلس شاهد مباحثه نماینده تهران با رییس مجلس بود.

به گزارش خبرآنلاین، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در طول صحبت سخنگوی دولت درباره لایحه برنامه ششم توسعه قصد ارائه تذکری را داشت اما اجازه طرح را نیافت. او بعد از آنکه مجلس وارد رای گیری برای کلیات لایحه شد نیز قصد ارائه تذکر داشت که لاریجانی خطاب به او گفت: در زمان رای گیری امکان اخطار و تذکر وجود ندارد.

همین امر باعث شد که کواکبیان پس از پایان رای گیری و موافقت مجلس با کلیات لایحه برنامه، تلاش کند با قدرت صدای خودش حرفش را به رییس مجلس برساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کواکبیان در حالیکه سایر نمایندگان دور او جمع شده بودند و سخنانش به سختی برای خبرنگاران قابل شنیدن بودن داد می زد 220 نماینده در جلسه هستند اجازه صحبت نمی دهید. این دیکتاتوری است، این چه اصولگرایی است؟

لاریجانی در واکنش به این سخنان نماینده تهران گفت: آرام باشید این داد زدن هم برای مزاج‌تان خوب نیست هم برای حیثیت تان. آرام باشید و توهین نکنید.

پس از چند دقیقه کواکبیان با صدای بلند لب به اعتراض گشود، اینبار نمایندگان زیادی از جناح های مختلف همچون پورابراهیمی و داوود محمدی دور او جمع شدند. محمدرضا تابش هم به سمت او رفته و بعد از آنکه با مشت روی میز کوبید از کواکبیان خواست آرام باشد و سکوت کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016