یکشنبه 5 دی 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

هواپیمای روسی عازم سوریه در دریای سیاه سقوط کرد

1A0D8F9B-69F4-4B85-BD6D-FF8E8EE35528-619-0000024BAF6DC151_tmp.png

دويچه وله فارسى: یک هواپیمای وزارت دفاع روسیه با ۹۱ مسافر در دریای سیاه سقوط کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز این هواپیما از نوع توپولوف ۱۵۴ بوده و روز یک‌شنبه ۲۵ دسامبر (۵ دی) پس از بلند شدن از بندر تفریحی سوچی در کناره دریای سیاه از صفحه رادار محو شده است.

رسانه‌های محلی به نقل از وزارت دفاع روسیه گزارش داده‌اند که نیروهای امداد توانسته‌اند قطعاتی از این هواپیما را در دریای سیاه و در نزدیکی بندر سوچی پیدا کنند.

خبرگزاری ریانووستی در روسیه از قول یک منبع امنیتی که نامش فاش نشده گزارش داده که اطلاعات اولیه نشان می‌دهد این هواپیما به علت بروز اشکال فنی سقوط کرده است. تایید فوری صحت این خبر ممکن نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وزارت دفاع روسیه سرنشینان این هواپیما شامل خدمه روسی پرواز به اضافه اعضای معروف‌ترین گروه کر نظامی، الکساندروف بودند که قرار بوده با افراد نیروی هوایی روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه سال نوی مسیحی را جشن بگیرند. ۹ روزنامه‌نگار روس نیز در این پرواز بوده‌اند.

حمیمیم بزرگترین پایگاه هوایی روسیه واقع در لاذقیه در غرب سوریه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016