چهارشنبه 29 دی 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دومین حکم شلاق برای خبرنگاران صادر شد

قلم نیوز - پس از انتشار خبر محکومیت خبرنگار نجف آباد و اجرای حکم ۴۰ ضربه شلاق نوبت به خبرنگاری از شاهرود در روز گذشته رسید.

مدیر سایت محلی شاهرودنیوز پس از محاکمه در یکی از شعبه‌های کیفری دادگستری شهرستان شاهرود به تحمل ۴۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است وی دارای مجوز از هیأت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این در حالی است که مطابق ماده ۳۴ قانون مطبوعات، رسیدگی به جرایم مطبوعاتی در صلاحیت دادگاه مطبوعات بوده و حضور هیئت منصفه طبق نص صریح آن الزامی است. در همین راستا این خبرنگار در اعتراض به حضور نداشتن هیأت منصفه و رأی صادره، درخواست تجدیدنظر نکرده است.

یادآور می‌شود: چندی پیش حسین موحدی، خبرنگار یکی از رسانه‌های شهر نجف‌آباد، به دلیل درج اشتباه عدد موتورهای توقیف‌شده به وسیله نیروی انتظامی به ۴۰ ضربه شلاق محکوم شد و حکمش نیز در هفته گذشته به اجرا درآمد.

این حکم در شرایطی اجرا شد که رسانه منتشر ‌کننده خبر، حتی جوابیه نیروی انتظامی را منتشر کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016