یکشنبه 4 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شیطان به روایت امیر تاجیک، خبر آنلاین

امیر تاجیک به زودی آلبوم جدیدی با موضوع مبارزه با شیطان‌پرستی منتشر می‌کند.

امیر تاجیک، زمانی جزو خوانندگان بسیار مطرح موسیقی پاپ بود و حتی به عنوان گزینه اصلی برای خواندن آهنگ ویژه تیم ملی برای حضور در جام جهانی آلمان انتخاب شد اما ناگهان به دلایلی از عرصه موسیقی کنار کشید. پس از مدت‌ها بی‌خبری، شنیده می‌شود که کار ساخت آلبوم جدید امیر تاجیک را به پایان است و او نیز یکی از خوانندگانی است که پس از ماه صفر و در آستانه سال جدید، آلبومش را به بازار می‌فرستد. او برای این آلبوم، یک نام عجیب و غریب هم انتخاب کرده؛ «شیطان».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




امیر تاجیک در این آلبوم هم به صورت خانوادگی کار کرده و برادرش «امید تاجیک» مثل قطعات قبلی‌اش، آهنگساز و تنظیم‌کننده آلبوم است.

ظاهرا ماجرا هم به مطلع قرائت قرآن یعنی «اعوذ بالله من الشیطان الرجیم» باز می‌گردد. امیر تاجیک این موضوع را تأیید می‌کند «آلبوم «شیطان» با موضوع «پناه‌ بردن از شر شیطان به خداوند» ساخته شده و إنشاء الله به زودی توسط شرکت «پیام کاست» به بازار عرضه خواهد شد. مضمون این مجموعه موسیقی که به نقد شیطان‌پرستی می‌پردازد و از محتوای سوره‌های بقره و ناس، برداشت شده‌است».

در روزهایی که مبارزه با شیطان‌پرستی به یکی از سوژه‌های اصلی برنامه‌های تلویزیونی مثل شوک تبدیل شده، این فعالیت امیر تاجیک هم آغاز شده است. او در این آلبوم ده قطعه در سبک‌های ترنس، هاوس، هیپ‌راک و پاپ‌راک گنجانده و از افشین مقدم، افشین یداللهی و رضا رشیدپور ترانه‌هایی را اجرا کرده است.

هرچند خیلی‌ها معتقدند که این روزها خوانندگان در حاشیه قرار گرفته‌ای مثل امیرتاجیک نمی‌توانند تکانی به بازار موسیقی بدهند و حتماً به یک اتفاق بزرگ احتیاج است تا بتوانند به مردم خبر بدهند که اساساً آلبومشان به بازار آمده است. در این‌باره بیشتر خواهیم نوشت.





















Copyright: gooya.com 2016