دوشنبه 15 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برترینهای "قلم زرین" معرفی شدند، مهر

ششمین دوره‌ جایزه ادبی "قلم زرین" برگزیدگان خود را شناخت.
به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم پایانی ششمین جایزه ادبی "قلم زرین" که عصر روز شنبه در حوزه هنری برپا شد برگزیدگان این رویداد ادبی معرفی شدند.

در بخش شعر "خاک نغمه‌ها" سروده‌ عباس باقری و "دری بر پاشنه‌ اندوه" اثر جواد گنجعلی به طور مشترک برگزیده شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در بخش نقد ادبی از سه کتاب "نظریه تاریخ ادبیات"، "مکتبهای داستان‌نویسی در ایران" نوشته فریاد شیری و "ریخت‌شناسی افسانه‌های جادویی" اثر پگاه خدیش ، کتاب "نظریه تاریخ ادبیات" به قلم محمود فتوحی برگزیده این جایزه ادبی شد.

هیئت داوران "قلم زرین" در بخش ادبیات داستان که سه کتاب "شماس شامی" نوشته مجید قیصری، "آوای نهنگ" نوشته احمد بیگدلی و "بیوتن" به قلم رضا امیرخانی با هم رقابت می‌کردند، هیچ اثری را شایسته انتخاب ندانستند.

داوران حوزه شعر این جایزه، پرویز بیگی حبیب‌آبادی، سید علی‌اکبر میرجعفری و داوران حوزه ادبیات داستانی، احمد شاکری، راضیه تجار و فیرزو زنوزی جلالی، حسین فتاحی و محمد علی گودینی بودند. در حوزه نقد و پژوهش نیز سهیلا عبدالحسینی، عباسعلی وفایی، حسن ذوالفقاری و محمدرضا سنگری کار داوری آثار را بر عهده داشتند.

مراسم اختتامیه جایزه قلم زرین امروز بعد از ظهر 13تیر ، ساعت 15 با حضور علی اکبر ولایتی، رییس انجمن قلم در حوزه هنری در تالار منفی یک این سازمان برگزار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016