چهارشنبه 7 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقبال مخاطبان از اولین روز فعالیت سینماهای مردمی جشنواره، ايلنا

با آغاز نمایش سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر، مخاطبان از آثار بخش های مختلف این رویداد استقبال کردند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره، در برخی از سینماهای این رویداد ( به ویژه در بخش سینماهای نمایش دهنده فیلم های ایرانی ) شاهد شکل گیری صف هایی از مخاطبان طیف های مختلف بودیم.

از جمله فیلم هایی که با استقبال زیاد مخاطبان رو به رو شد به رنگ ارغوان ساخته ابراهیم حاتمی کیا و طلا و مس ساخته همایون اسعدیان بودند که در اکثر نمایش های خود از جمله در سینماهای فلسطین ، فرهنگ در تمامی سئانس های نمایش با کامل شدن صندلی های سالن نمایش فیلم رو به رو شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دانشجویان علاوه بر استقبال از بخش مسابقه سینمای ایران ، از سایر بخش ها از جمله نگاه نو و مسابقه سینما ویدیو نیز استقبال کردند.

همچنین روز گذشته در بخش های بین المللی جشنواره نیز فیلم های رها شده ، خشم و هیاهو ، راز شکل ها ، رودخانه نشینان ، غبار جنگ، تزار، غول و توماس به استقبال نسبی از سوی مخاطبان رو به رو شدند.

روز گذشته فیلم های جشنواره در بیش از 110 سئانس فیلم های جشنواره را نمایش دادند و پیش بینی است با توجه به استقبال مخاطبان از فیلم های جشنواره و اطلاع رسانی از طریق خبرنگاران حاضر در مرکز اصلی جشنواره ، روز به روز افزایش یابد.

سینماهای آزادی با پنج سالن ، فلسطین با 3 سالن ، فرهنگ با 2 سالن ، آفریقا ،سینما اریکه ایرانیان ، ماندانا ،موزه سینما با 2 سالن ، جوان با دو سالن ، استقلال و پردیس سینمایی زندگی با 3 سالن فیلم های بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر را نمایش می دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016