یکشنبه 22 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيکر کيومرث ملک مطيعی از مقابل تالار وحدت تشييع می‌شود، ايلنا

پيکر کيومرث ملک مطيعی روز سه شنبه (۲۴ فروردين) از مقابل تالار وحدت به سوی خانه ابدی وی تشييع می‌شود. وی مدت‌ها از بيماری ضعف اعصاب، پا درد و استخوان درد رنج می‌برد که بعداز ظهر ۲۱ فروردين در بيمارستان شريعتی درگذشت.


ايلنا: تشييع پيکر کيومرث ملک مطيعی از مقابل تالار وحدت قطعی شد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، انجمن بازيگران سينمای ايران با ابراز تاسف از درگذشت کيومرث ملک مطيعی اعلام کرد: پيکر کيومرث ملک مطيعی سه شنبه(۲۴ فروردين) ساعت ۹ صبح با حضور خانواده وی و علاقمندان و هنرمندان سينما و تئاتر از مقابل تالار وحدت تشييع می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در متن بيانيه انجمن بازيگران سينمای ايران آمده است :کيومرث ملک‌مطيعی بازيگر دوست داشتنی از ميان ما رفت سينمای کشورمان بهاری اندوه‌بار را آغاز کرده است با تاسف و تالم بسيار در پی از دست دادن رضا کرم‌رضايی و محمود بنفشه‌خواه هنرمند پيشکسوت و قديمی سينمای ايران ،کيومرث ملک‌مطيعی پس از طی دوران سخت بيماری از ميان ما رفت. انجمن بازيگران سينما ايران درگذشت هنرمند دوست‌داشتنی و محبوب تئاتر، سينما و تلويزيون را به حضور خانواده محترم ايشان، هنرمندان و دست‌اندرکاران جامعه هنری و سينمای ايران و هموطنان عزيز و هنردوست تسليت عرض نموده و برای تمامی زحمت‌کشان عرصه هنر به خصوص پيشکسوتان آرزوی سلامتی دارم و به اطلاع می‌رسانم پيکر هنرمند فقيه کيومرث ملک‌مطيعی ساعت ۹ صبح سه‌شنبه ۲۴ فروردين از مقابل تالار وحدت تشييع و در قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا به خاک سپرده می‌شود و مراسم يادبود آن مرحوم متعاقبا اعلام می‌شود.
کيومرث ملک مطيعی که مدت‌ها از بيماری ضعف اعصاب، پا درد و استخوان درد رنج می‌برد، بعداز ظهر ۲۱ فروردين، در بيمارستان دکتر شريعتی در سن ۷۴ سالگی درگذشت. اين سومين بازيگر سينمايی است که در بهار ۸۹ درگذشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016