دوشنبه 22 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدمهدی عسگرپور دوباره مديرعامل خانه‌ سينما شد، ايلنا

محمدمهدی عسگرپور برای دومين بار به‌عنوان مديرعامل خانه‌سينما معرفی شد. بايد ديد با انتخاب دوباره وی؛ آيا مواضع وزارت‌ارشاد دربرابر خانه همچنان شدت خواهد داشت يا تعديلی در نحوه‌ی تعامل اين دو نهاد به وجود خواهد آمد؟!


ايلنا: محمدمهدی عسگرپور بعنوان مديرعامل خانه سينما ابقا شد.
فرهاد توحيدی(سخنگوی هيات‌مديره خانه سينما) در گفتگو با خبرنگار ايلنا، با اعلام اين مطلب افزود: شب گذشته به دليل اينکه تورج منصوری قصد داشت به سفر برود؛ بلافاصله بعداز مجمع عمومی اولين جلسه هيات‌مديره تشکيل و امير اثباتی بعنوان نايب رئيس، ابراهيم مختاری بعنوان دبير هيات مديره و فرهاد توحيدی بعنوان رئيس هيات‌مديره و سخنگو تعيين شد. همچنين محمدمهدی عسگرپور به عنوان مديرعامل خانه سينما ابقا شد.
وی با اشاره برگزاری مطلوب مجمع عمومی گفت: در مجمع عمومی به هيات مديره اعلام شد تا گروهی را برای اصلاح ساختار خانه سينما تعيين کند. همچنين به هيات مديره ماموريت داده شده تا پايان امسال وضعيت صنف واحد تهيه‌کنندگان مشخص شود و تکليف شورای عالی تهيه‌کنندگان نيز در جهت تاسيس اين صنف تعيين شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




توحيدی درباره حضور تهيه‌کنندگان در مجمع عمومی خانه‌سينما گفت: مرتضی شايسته، حسين فرح‌بخش و حبيت‌الله کاسه‌ساز به خانه سينما آمده بودند و بعداز صحبت‌هايی که با آنها شد؛ آنها جلسه را ترک کردند و مجمع عمومی در کمال نظم برگزار شد.
توحيدی با تشکر از همکاری بسيار خوب مرتضی شايسته، حسين فرح‌بخش و حبيت‌الله کاسه‌ساز گفت: غلامرضا موسوی و منوچهر محمدی با تاخير در مجمع حضور پيدا کردند و در جلسه حاضر شدند.
توحيدی اظهار اميدواری کرد که مسائل تهيه‌کنندگان در سال جاری به شکل منطقی حل شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016