دوشنبه 5 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عزت الله انتظامی: مسوولان بايد فکری به حال گرانی کنند، پرستويی صد سال ديگر هم پرستويی است، پارس توريسم

عزت الله انتظامی بازيگر محبوب سينما به تازگی در گفت وگويی با سهام الدين بورقانی در ضميمه روزنامه شرق کرده و در آن حرفهای جالبی بيان کرده است .


/آقای بازيگر : از قطار زمستانی تا فيلم شب صدر عاملی/

به گزارش پارس توريسم،آقای انتظامی از محبوب ترين بازيگران تاريخ سينمای ايران است که در سالهای اخير تبديل به بازيگر گزيده کاری شده است .او قرار است در فيلم جديد خسرو سينايی با عنوان قطار زمستانی حضور داشته باشد و اگر فيلم شب رسول صدر عاملی نيز که قرار است پس از مدتها امسال اکران شود به نمايش عمومی در آيد علاقه مندان اين بازيگر محبوب پس از مدتها شاهد نقش آفرينی متفاوت او در تازه ترين فيلمش خواهند بود .

/محبوبيت را نمی شود خريد/

اما استاد انتظامی در بخشی از مصاحبه خود باشرق گفته :اگر کسی در دو سريال تلويزيونی بازی کند مشهور خواهد شد وهمه ايران اورا خواهند شناخت .اما محبوبيت را نمی شود خريد ،ذره ذره پيدا می شود . منشا اين محبوبيت هم انسان بودن است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




/کار خير بايد انجام دهيم/

استاد انتظامی درادامه همچنين گفته :بااين شرايطی که درايران داريم و همچنين اوضاع بحرانی اقتصادی که در اقتصاد دنيا رخ داده و ان شائ الله به خير بگذرد بايد تا می توانيم کار خير انجام دهيم .هر کس به اندازه توان خودش


/متاسفانه شرايط بدی داريم/

بازيگر فيلمهايی چون شب ومينای شهر خاموش درادامه گفته :ما متاسفانه شرايط خيلی بدی داريم . اينقدر خشونت وبی رحمی در جامعه ما پيدا شده که خيلی وقتها آدم جرات نمی کند حرف بزند .


/پرستويی ،صد سال ديگر هم پرستويی است/

از نظر انتظامی : مقام هنر از وزارت وخيلی چيزهای ديگر بالاتر است .چرا که وزارت هميشه در حال تغيير و تحول است وآدمها می آيند ومی روند اما پرويز پرستويی تا صد سال ديگر پرستويی است وهمينطور خيلی از هنرمندان ديگر .


/مسئولان بيشتر به فکر مردم باشند/

اين بازيگر پيش کسوت درادامه گلايه های خود عنوان کرده :بايد مسئولان فکری به حال مساله گرانی بکنند .همه ايرانيها غذارا با نان می خورند . الان نان چه قيمتی دارد؟سنگک بالای هزار تومان ،بربری ۴۰۰تا ۶۰۰تومان . تا فتون هم ۳۰۰تومان .نمی دانم يک کار مند معمولی که حقوق بگير است چطور می تواند با گوشت کيلويی ۲۵هزار تومان زندگی کند ؟اصلا می تواند گوشت بخورد؟حقوقها که اضافه نشده . همان است که قبلا بوده .ده درصد هم که اضافه شده باشد قبض آب و برق وگاز جبران کرده .!اميدوارم مسئولان بيشتر از اينها به فکر مردم باشند .شرايط زندگی مردم چندان مناسب نيست .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016