شنبه 12 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلد پنجم آثار هدايت در اروپا منتشر شد، ایلنا

در پاسخ به مخاطبان علاقه‌مند به آثار صادق هدايت در خارج از كشور، جلد پنجم آثار هدايت كه شامل آثار پژوهشي وي است، در انگلستان زيرچاپ رفت. انسان حيوان، فوايد گياه‌خواري، اصفهان نصف جهان و پيام كافكا از آن جمله‌اند.

ایلنا: پس از انتشار 4 جلد از مجموعه آثار صادق هدايت در اروپا، جلد پنجم با همكاري بنياد صادق هدايت و يك ناشر انگليسي به زبان فارسي منتشر و مورد استقبال مخاطبان هدايت در اروپا قرار گرفت.
جهانگير هدايت(رييس بنياد صادق هدايت) در گفتگو با خبرنگار ايلنا، ضمن بيان اين خبر گفت: در راستاي علاقه‌مندي ايرانيان مقيم اروپا به آثار صادق هدايت، ناشران اروپايي يكي پس از ديگري آمادگي خود را جهت انتشار آثار وي به بنياد هدايت اعلام مي‌كنند و پس از استقبال مناسبي كه علاقه‌مندان به چهارجلد پيشين آثار هدايت نشان دادند، جلد پنجم نيز زير چاپ رفت.

وي ادامه داد: جلد پنجم از آثار صادق هدايت به صورد اختصاصي به آثار پژوهشي و تحقيقاتي صادق هدايت مي‌پردازد. «انسان حيوان»، «فوايد گيه‌خواري»، «اصفهان نصف جهان»، «مسافرت‌هاي هدايت» و «پيام كافكا» ازجمله مهم‌ترين نوشته هاي صادق هدايت هستند كه در اين كتاب منتشر شده‌اند.
هدايت گفت: اين كتاب در 440 صفحه و به زبان فارسي توسط انتشارت بنياد صادق هدايت و با همكاري يك ناشر انگليسي زير چاپ رفته و دراختيار مخاطبان آن قرار مي‌گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رييس بنياد صادق هدايت درمورد وضعيت انتشار آثار هدايت به زبان‌هاي ديگر جهان اشاره كرد: آثار هدايت تا به امروز به 24 زبان جهان ترجمه و منتشر شده‌است. چنانكه اخيرا درخواست‌هاي جديدي ازسوي ناشراني از كشورهاي ژاپن، تايوان، لهستان، رماني، انگلستان و امريكا به بنياد صادق هداست ارسال شده، مبني بر اينكه اجازه‌ي ترجمه و انتشار آثار هدايت را به آن‌ها بدهيم.

وي در پايان از انتشار كتاب ديگري از هدايت خبر داد و گفت: به تازگي «داش آكل» به صورت دوزبانه(فارسي-انگليسي) با مقدمه‌اي از بنده به‌همرده نقدي‌هايي از حسين قديمي و بنده در امريكا زير چاپ رفته و دراختيار مخاطبان فارسي زبان و انگليسي زبان قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016