یکشنبه 24 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش آنجلينا جولی به اظهارات ده نمکی: حاضرم درفيلم ده نمکی درنقش سياهی لشکر بازی کنم! اعتماد

برگرفته از سايت [پارس توريسم]

پوريا عالمی در مطلب طنزی در ستون طنز اعتماد نوشت :

– با حفظ فاصله – روی کاناپه

هفته گذشته، خبرهای بامزه‌يی درباره حضور خواهرمان آنجلينا جولی در ايران منتشر شد. ما صبر کرديم آب‌ها از آسياب بيفتد تا بتوانيم ته و توی قضيه را دربياوريم.

جريان مسعود ده‌نمکی و آنجلينا جولی

مسعود ده‌نمکی روی کاناپه، آن سمتی که آنجلينا جولی ننشسته بود، نشست و گفت: «به من آنجلينا جولی پيشنهاد شد که بنده رد کردم. » ما: «کجا به شما پيشنهاد شد؟» ده‌نمکی: «در شهر به من پيشنهاد شده بود. ما از وقتی آمديم شهر و فيلم ساختيم خيلی پيشنهادها به‌مان شده که بيشترش را بنده رد کردم. جالب اينجاست که قبل از اينکه بنده وارد سينما بشوم خودم به ديگران پيشنهاد می‌کردم، الان که وارد سينما شده‌ام ديگران به من پيشنهاد می‌دهند.» ما: «در قضيه خواهرمان آنجلينا جولی، چه کسی پيشنهاد کرد و چرا؟» ده‌نمکی: «علی سرتيپی، تهيه‌کننده، زنگ زد و گفت آنجلينا جولی رو دارم به تو پيشنهاد می‌دم، می‌خوای توی فيلمت بازی کنه؟ که من قاطعانه گفتم نه.» ما: «نظر آنجلينا جولی چی بود؟»ده‌نمکی: «نظر من مهم بود که بنده موافق نبودم. قرار بود اگر بنده موافقت کنم با آقا براد، شوور آنجلينا خانوم، تماس بگيرند و نظرش را بپرسند که موافق است خانومش بيايد توی فيلم من بازی کند و مثل بازيگران اخراجی‌ها جهانی و مشهور شود يا نه. که چون بنده که هنرمند مردمی هستم نمی‌خواستم پای آقای براد پيت به مسائل خصوصی سينمای ما باز شود اين پيشنهاد را رد کردم.»ما ياد يک حکايتی افتاديم و گفتيم: «يک رفيق آس و پاسی داشتيم می‌گفت «نمی‌خواهد با دختر مديرعامل فلان بانک ازدواج کند.» ما می‌گفتيم مگر فلانی گفته بروی با دخترش ازدواج کنی؟ رفيق آس و پاس ما می‌گفت؛ «نه! حتما می‌داند حرفش را زمين می‌اندازم چيزی نمی‌گويد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




جريان فرج‌الله سلحشور و آنجلينا جولی

فرج‌الله سلحشور آمد و خواست روی کاناپه بنشيند، جا تنگ بود. برای همين، ده‌نمکی خودش را جمع و جور کرد و کشيد اين‌ورتر. آنجلينا جولی رفت توی دسته کاناپه، کيفش را هم گذاشت کنار دستش. سلحشور نشست اين‌ور، آنجلينا جولی آن‌ور، ده‌نمکی وسط.سلحشور گفت: «من به هيچ‌وجه يک تار موی بازيگران ايرانی را با صد بازيگر خارجی عوض نمی‌کنم.»ما به سلحشور يادآوری کرديم هم نمايش «تار» و باقی سازها و هم «مو» و باقی ساز و کارها، مشکل دارد. برای همين مخاطب ايرانی نمی‌فهمد «يک تار موی بازيگران ايرانی» چی هست و چه شکلی است که سلحشور حاضر نيست با صد بازيگر خارجی عوضش کند. سلحشور گفت: «خب حالا. گير دادی‌ها».ما گفتيم: «بعد هم سوال اينجاست که يک تار موی بازيگران ايرانی جزو اموال شخصی محسوب می‌شود يا عمومی؟ اگر اموال شخصی و حريم شخصی است شما نمی‌توانی با چيزی عوضش کنی. اگر هم جزو اموال عمومی محسوب می‌شود شما حق نداری در اموال عمومی دخل و تصرف کنی يا با چيزی تاخت بزنی.» سلحشور گفت: «خب حالا. گير دادی‌ها». در پايان، سلحشور در حالی که دستش را دور گردن مسعود ده‌نمکی انداخته بود (ده‌نمکی هم دستش را دور گردن سلحشور انداخته بود) گفت: «ما سه تا را کجا می‌بريد؟»

جريان آنجلينا جولی

وقتی حرف‌های فرج‌الله و مسعود تمام شد از آنجلينا جولی خواستيم او هم نظرش را اعلام کند. آنجلينا جولی گفت: «آرزوی من بوده که در فيلم‌های اخراجی‌ها نقش خواهرانم نيوشا ضيغمی و شيلا خداداد را بازی کنم، که متاسفانه قسمت نشد. البته وقتی اخراجی‌ها را تماشا کردم مطمئن بودم اگر به جای محمدرضا شريفی‌نيا هم بازی می‌کردم می‌ترکاندم، که نشد. الان هم بی‌صبرانه منتظرم آقا مسعود بگذارد من بيايم به عنوان سياهی‌لشکر در فيلمش بازی کنم. از آقا فرج‌الله سلحشور هم خيلی ممنونم. ولی نمی‌دانم برای چی. ديگر حرفی ندارم. خداحافظ».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016