شنبه 30 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نايب رييس شوراي شهر تهران: تهران تميزتر از پاريس است، ایسنا

نايب رييس شوراي شهر تهران گفت: شهردار تهران براي رياست جمهوري كار نمي‌كند، بلكه شبانه‌روز براي كسب رضاي خدا كار مي‌كند.

به گزارش خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسن بيادي در حاشيه بهره‌برداري از 7 كيلومتر بزرگراه شهيد زين‌الدين با بيان اينكه اين پروژه با تشييع جنازه درختان آغاز شد اظهار كرد: عده‌اي مي‌خواستند كه پروژه شهيد زين‌الدين به سرانجام نرسد و بابت آن كارهايي كردند كه در خور شان مردم اين منطقه نبود.

وي با بيان اينكه براي تكميل بزرگراه نواب 23 مسجد جابجا شد اظهار كرد: منفعت اين كار به عموم مردم مي‌رسد همانطور كه تكميل بزرگراه شهيد زين الدين به نفع مردم خواهد بود.

بيادي با بيان اينكه درختان قطع شده در مسير اين بزرگراه درختان شهري نبودند اظهار كرد: اين درختان سوزني برگ و فرسوده بودند.

به گفته وي شهرداري تهران 10 برابر درختان سوزني برگي كه بابت تكميل اين بزرگراه از بين رفت را در سطح شهر تهران غرس كرد.

نايب رييس شوراي شهر تهران همچنين يادآور شد: درختاني كه در مسير پروژه دو طبقه كردن بزرگراه صدر قرار دارد نيز به بوستان ولايت منتقل شده است.

به اعتقاد وي اگر كسي در دفاع از طبيعت و محيط زيست قصد سياسي نداشته باشد بايد او را تشويق كرد. اما در مورد پروژه شهيد زين الدين اين اقدامات با هدف تاخير در اجراي اين پروژه صورت گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نايب رييس شوراي شهر تهران با بيان اينكه شهردار تهران نسبت به خدمتگزاري به مردم افتخار مي‌كند اظهار كرد: براي قاليباف يا ديگران در كشور پست و مقام كم نيست اما شهردار تهران تنها هدفش خدمتگزاري با افتخار به مردم است.

وي به سفر اخير خود به چند شهر اروپايي اشاره كرد و گفت: تهران واقعا تميزتر از شهر پاريس است.

به گفته بيادي، متوسط بارش در پاريس 1700 ميليمتر است، در حالي كه در تهران ميانگين بارش حدود 225 ميليمتر است و در چنين شرايطي نگهداري از حجم عظيمي از فضاي سبز واقعا دشوار است.

به گزارش ايسنا، وي با بيان اينكه در هيچ كجاي دنيا در روزهاي برفي تا اين اندازه تمهيدات آسان‌سازي تردد انديشيده نمي‌شود گفت: در تهران با نمك و شن ريزي تلاش مي‌شود كه تردد براي مردم آسان شود. در حالي كه در كشورهاي ديگر برف روبي به صورت كاملا طبيعي انجام مي‌شود.

بيادي همچنين با اشاره به اينكه در بسياري از كلان شهرهاي دنيا زباله‌ها هر سه روز يكبار جمع آوري مي‌شوند اظهار كرد: اين در حاليست كه در تهران و در برخي مناطق جمع آوري زباله دو بار در روز صورت مي‌گيرد كه اين امر زيبنده ايرانيان نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016