شنبه 28 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کامبیز درمبخش کاریکاتورهایش را به پاریس می‌برد، ایلنا

کامبیز درمبخش از برپایی نمایشگاه آثارش در کشور فرانسه و شهر پاریس خبر داد.

این هنرمند کاریکاتوريست که امسال چهار نمایشگاه در گالری‌های آریا، ساربان، نمایشگاه کتاب و در کشور ترکیه برپا کرده، در مورد نمایشگاهی که قرار است اواسط آذرماه در پاریس برپا کند، به خبرنگار ایلنا گفت: ماه آینده بهترین کارهایم را به گالری نیکولاس کلمه در نزدیکی ژرژ پومپیدو پاریس خواهم برد که 40 اثر از بهترین کارهایم به خصوص آثار اخیرم را در این نمایشگاه ارائه خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه 5 دسامبر (15 آذرماه) در پاریس خواهم بود تا در برگزاری این نمایشگاه حضور داشته باشم، گفت: این 40 اثر که در گالری به نمایش خواهم گذاشت، 20 اثر از کارهای اخیرم یعنی دو نمایشگاه بازی‌های ذهنی خواهد بود و 20 اثر نیز از طراحی‌هایم است که همه این کارها از بهترین آثارم است.

درمبخش که بهمن امسال نیز در گالری سیحون نمایشگاه دیگری دارد، به خبرنگار ما گفت: در پایان امسال نیز نمایشگاهی با موضوع موسیقی خواهم داشت که هنوز آثار مربوط به این نمایشگاه را کامل آماده نکرده‌ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




این هنرمند پیشکسوت که با برپایی این نمایشگاه در بهمن ماه، 6 نمایشگاه را طی امسال برای ارائه آثارش برگزار کرده است، افزود: در این نمایشگاه 30 اثر از کاریکاتورهایی با موضوع موسیقی را ارائه خواهم کرد.

درمبخش که تقویم‌هایش را تا پایان امسال برای مخاطبان و علاقه‌مندان خود ارائه خواهد کرد، درباره انتشار کتابهایش گفت: تا پایان امسال کتاب "مینیاتورهای سیاه" منتشر خواهد شد، همچنین دو کتاب با عنوان‌های "کتاب کتاب" مجموعه کارهایی در زمینه کتاب و "دنیای خاکستری" مجموعه طرح‌های محیط زیست سال آینده به مرحله انتشار می‌رسد.

کامبیز درمبخش متولد ۱۳۲۱ در شیراز، طراح، کاریکاتوریست و گرافیست ایرانی است. او از شهرتی جهانی برخوردار است و برندهٔ چندین جایزه بزرگ معتبر جهانی است. تاکنون چندین نمایشگاه مستقل از آثارش در کشورهای مختلف جهان برگزار شده‌است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016