چهارشنبه 17 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی هیأت مدیره خانه تئاتر: خانه تئاتر پیگیر صندوق حمایت از هنرمندان بیمار است

با اشاره به پیگیری‌های این مرکز و مدیرعامل آن جهت جلب حمایت وزارت ارشاد از هنرمندان بیمار اظهار امیدواری کرد هر چه سریعتر شرایط مناسب برای حمایت از هنرمندان بیمار تئاتر فراهم شود.

رویا تیموریان به عنوان سخنگوی خانه تئاتر درباره تصمیمات جدید هیأت مدیره به خبرنگار مهر گفت: هیأت مدیره جدید خانه تئاتر چند جلسه را با حضور نمایندگان صنوف مختلف برگزار کرد و در این چند جلسه در خصوص چند برنامه داخلی تصمیم‌گیری شده است.

وی درباره وضعیت ساخت و ساز ساختمان جدید خانه تئاتر افزود: اقدامات و کارهای لازم برای ساخت‌وساز ساختمان جدید خانه تئاتر انجام می‌شود و امیدواریم که هر چه زودتر این بنای جدید آماده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

عضو هیأت مدیره خانه تئاتر درباره اقدامات این نهاد صنفی جهت حمایت از هنرمندان بیمار تئاتر یادآور شد: خانه تئاتر و شخص ایرج راد بعنوان مدیرعامل این خانه نامه‌نگاری‌هایی را با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌دهند و پیگیر صندوق حمایت از هنرمندان بیمار هستند. امیدواریم هر چه سریعتر حمایت‌های لازم از هنرمندان بیمار تئاتر انجام شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تیموریان درباره راهکارهای جدیدی که اعضای جدید هـیأت مدیره خانه تئاتر برای حل مشکلات تئاتر ارائه می‌دهند تأکید کرد: ما قانونگذار برای تئاتر نیستیم و خانه تئاتر تصمیمات خود را از طریق یک مجمع عمومی به تصویب می‌رساند. تئاتر دارای مشکلات اساسی است و گفتگوهایی که درباره مشکلات مختلف می‌شود سال‌ها تکرار شده است.

این بازیگر با سابقه تئاتر ایران افزود: کار در خانه تئاتر دست جمعی است. یکی از راهکارهایی که وجود دارد برقراری ارتباط نزدیکتر با مسئولان تئاتر است تا متوجه شوند که مسأله تئاتر یک مسأله مهم و یک مقوله هنری مهم است. شاید با توجه به این نکات با تئاتر و هنرمندان آن مهربان تر باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016