پنجشنبه 25 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ساماندهی متکدیان در محدوده روستاهای جنوب تهران

حضور متکدیان و کارتن خواب‌ها در سطح ناحیه علاوه بر اینکه چهره شهر را آلوده می‌سازد بستر ارتکاب جرم و جنایت را نیز مهیا می‌کند.

ايلنا: طرح پاکسازی محیط از وجود کارتن خواب‌ها و متکدیان از سوی شهرداری منطقه ۲۰ در محدوده روستاهای این منطقه انجام شد.

به گزارش ايلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، عطاءاله حسینی شهردار ناحیه ۷ با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح ساماندهی کارتن خواب‌ها و متکدیان از سطح شهر با هماهنگی اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه نسبت به جمع آوری کارتن خواب‌ها و متکدیان از سطح روستا‌ها اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری افراد بی‌خانمان و متکدیان به صورت مستمر با هماهنگی اجرائیات منطقه و با حضور مددکاران اجتماعی انجام می‌شود اظهار داشت: حضور متکدیان و کارتن خواب‌ها در سطح ناحیه علاوه بر اینکه چهره شهر را آلوده می‌سازد بستر ارتکاب جرم و جنایت را نیز مهیا می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حسینی در ادامه اجرای طرح مبارزه با جانوران موذی در سطح روستا‌ها را از جمله اقدامات مستمر واحد محیط زیست این ناحیه عنوان کرد و گفت: در راستای پاکسازی محیط زیست و جلوگیری از ازدیاد جانوران موذی طرح مبارزه با جانوران موذی از سوی واحد ساماندهی این ناحیه با نصب ۳تخته پلاکارد، توزیع ۱۳۵برگ بروشور، طعمه گذاری ۱۱۰کلونی، نصب۳۴عدد دریچه یکطرفه، انسداد ۱۵منفذ، لانه کوبی ۱۶منفذ، جمع آوری ۶ عددلاشه و ۵ مورد تله گذاری در روستاهای قلعه نو و قمی آباد انجام شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016