جمعه 23 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون اجتماعي ناجا از برخورد قاطع پليس با برگزار كنندگان كنسرت‌هاي زير زميني خبر داد

معاون اجتماعي ناجا از تعطيل‌شدن نمايشگاه‌هايي خبر داد كه شئونات و ارزش‌هاي اسلامي را در آن رعايت نمي‌كنند.

سردار بهمن كارگر در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه پليس حتما جشنواره‌هايي كه ارزش‌هاي اخلاقي را رعايت نكنند، تعطيل مي‌كند، گفت: افراد و مسئولان براي برگزاري نمايشگاه‌ها به پليس اماكن مراجعه كرده و اقدام به تكميل فرم‌هايي مي‌كنند، اما متاسفانه برخي به بندهاي اين فرم‌ها پايبند نيستند و خلاف آن را انجام مي‌دهند.

وي افزود: اين تاكيد پليس تنها خواست جشنواره‌ها و جشن‌هاي خصوصي نيست بلكه جشنواره‌هاي دولتي هم اگر در اين زمينه تخلفي انجام دهند، تعطيل خواهند شد.

معاون اجتماعي ناجا با بيان اينكه 26 دستگاه ديگر نيز در مقوله عفاف و حجاب دخيل هستند، گفت: پليس وظيفه ديگري غير از فرهنگ‌سازي دارد و اگر الان پليس وارد مقوله فرهنگي شده است، به اين دليل است كه پليس به دنبال پيشگيري اجتماعي است و قصد كمك كردن به جامعه را دارد.

كارگر با بيان اينكه صدا و سيما در بحث ارزش، اخلاق و عفاف و حجاب، بيشترين كمك را به پليس كرده است، گفت: ملاك عمل نيروي انتظامي قانون است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




كنسرت‌هاي زيرزميني

برخورد قاطع پليس با برگزاركنندگان كنسرت‌هاي زيرزميني

وي درباره برگزاري كنسرت‌هاي زيرزميني و همكاري برخي خوانندگان با شركت‌هاي موسيقي خارجي به ايسنا گفت: پليس حتما با آنان برخورد خواهد كرد.

معاون اجتماعي ناجا افزود: پليس از فعاليت هر كدام از اين افراد اطلاع پيدا كند، حتما با آنان برخورد قاطع مي‌كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016