سه شنبه 7 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فعاليت برخی اصناف تهران تا ساعت ۳ بامداد

رئيس پليس تهران گفت: برخی از اصناف از جمله اغذيه فروشی ها می توانند تا پايان شهريور ماه تا ساعت ۳ بامداد به فعاليت خود ادامه دهند.

سردار حسين ساجدی نيا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پليس آمادگی لازم را برای برگزاری اجلاس نم در تهران دارد و تمامی نيروهای پليس به صورت آماده باش هستند. همچنين ايست و بازرسی هايی به صورت تلفيقی با بسيج در سطح تهران برگزار می شود. البته ممکن است به علت اجرای اين ايست و بازرسی ها ترافيکهای مقطعی ايجاد شود که از شهروندان عذرخواهی می کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با رد شايعات به وجود آمده در خصوص تعطيلی اجباری اصناف و بازار تهران همزمان با برگزاری اجلاس در تهران گفت: تمامی اصناف و بازار در اين مدت فعال بوده و مشکلی برای فعاليت آنها وجود ندارد. پليس پس از ماه رمضان نيز به منظور رفاه شهروندان و صنوف، زمان فعاليت برخی از اصناف همانند اغذيه فروشی ها و آبميوه فروشی ها را تا ساعت ۳ بامداد مجاز اعلام کرد. اين طرح تا پايان شهريور ماه ادامه دارد.

رئيس پليس تهران با اشاره به ممنوعيتهای ترافيکی گفت: پليس و شهروندان در کنار يکديگر تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن اين اجلاس انجام می دهند. محدوديتهای ترافيکی ويژه ای برای اجلاس در نظر گرفته نشده و تنها دو خيابان يمن و رشيدالدين فضل الله به علت نزديکی به محل اجلاس مسدود است. خوشبختانه شهروندان تهرانی همکاری خوبی را با پليس برای برگزاری اجلاس داشته اند که از آنها تقدير و تشکر می کنيم.

ساجدی نيا تاکيد کرد: اگر خيابانی از جمله اين دو خيابان مسدود شود مسيرهای جايگزين برای آن در نظر گرفته می شود تا شهروندان دچار مشکل نشوند.

وی از آمادگی پليس برای ورود مهمانان اصلی اجلاس سران جنبش عدم تعهد به تهران خبر داد و گفت: با توجه به تعطيلات پنج روزه اجلاس در تهران، آمادگی لازم را برای خروج آسان شهروندان داريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016