پنجشنبه 9 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هيچكدام از شخصيت‌هاي «كلاه قرمزي» حذف نشده‌اند

مدير گروه كودك شبكه دو حذف شخصيت «جيگر» (عروسك خر) از مجموعه‌ي «كلاه قرمزي» را نادرست خواند و در اين زمينه توضيح داد: به نظر مي‌رسد اين خبر توسط ذهن يك فكر كم اطلاع يا بي‌اطلاع توليد شده است؛ چرا كه تا اين لحظه تقديرها و هم‌قدمي‌هاي همه‌ي مسؤولان سازمان صداوسيما با اين مجموعه ادامه داشته و دارد و هيچ يك از شخصيت‌ها حذف نخواهد شد.

علي زارعان در گفت‌وگويي با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،‌ افزود: مجموعه «كلاه قرمزي» از ابتداي نوروز 91 با نظر مدير شبكه دو ـ آقاي بخشي‌زاده ـ توليد شده و حمايت‌هاي ويژه و بي‌دريغ از سوي همه‌ي مسؤولان براي اين برنامه بوده و خواهد بود.

او تاكيد كرد: هيچ يك از مسؤولان سازمان صداوسيما در مورد حذف شخصيت «جيگر» و يا هر شخصيتي از اين برنامه صحبتي نكرده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: حتي يك فريم از تصاوير ارسالي مجموعه «كلاه قرمزي» از سوي گروه توليد و خود مسؤولين صداوسيما كم نشده است.

اين مدير تلويزيون در ادامه‌ي صحبت‌هاي خود از اين كه شخصيت «جيگر» براي مخاطبان، يك شخصيت مطرح و شناخته شده است، ابراز خوشحالي كرد و گفت: تصور مي‌كنم پرداختن به شخصيت «جيگر» از مجموعه برنامه «كلاه قرمزي» داراي دو بخش است؛ يك بخش آن خوب است، چرا كه يك كاراكتر عروسكي انقدر توانسته در ميان مردم محبوب شناخته شود كه تيتر همه‌ي رسانه‌ها شود و اما بخش دوم آن به بعضي از رفتارهاي غير اخلاقي رسانه‌ها مربوط مي‌شود. بر اين اساس در شرايطي كه در مورد حذف اين شخصيت حتي يك نفر هم در سازمان صداوسيما صحبتي نكرده و نظري نداده است، اما شايعاتي به راه افتاده كه ناشي از يك رفتار غير رسانه‌يي و يك شيطنت خبرسازانه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




زارعان با تاكيد بر اينكه هيچ يك از شخصيت‌هاي «كلاه قرمزي» حذف نشده و نخواهد شد، به ايسنا گفت: درباره‌ي مجموعه كلاه قرمزي مي‌خواهم به عنوان يك مدير رسانه‌يي اعلام كنم كه تا اين لحظه هيچ يك از شخصيت‌ها و حتي كلمه‌هاي اين برنامه كم و يا حذف نشده است و همچنان شخصيت «جيگر» در برنامه حضور خواهد داشت.

مدير گروه كودك و خردسال شبكه دو در پايان گفت‌وگوي خود تاكيد كرد: براي من جاي سوال است كه برخي‌ها فكر كردند اين شخصيت از برنامه حذف شده است. در سري جديد اين برنامه كه از ابتداي نوروز 91 به روي آنتن شبكه دو رفته است، بسياري از شخصيت‌ها مثل آقاي همساده،‌ پسرخاله‌، آقاي تعمير كار و حتي خود شخصيت جيگر در بعضي از قسمت‌ها حضور نداشتند اين دليل نمي‌شود بخواهند شايعه به راه بياندازند كه شخصيت‌هاي «كلاه قرمزي» حذف شده‌اند.

بر اساس اين گزارش ايسنا، در حالي برخي رسانه‌ها از حذف شخصيت «جيگر» از مجموعه‌ي كلاه قرمزي تاكيد مي‌كنند كه علي دارابي ـ معاون ضرغامي در امور سيما ـ هم در مراسم تقدير از برترين‌هاي نوروز تلويزيون به طور خاص از شخصيت «جيگر» حمايت و تاكيد كرد كه اين شخصيت بسياري از واژگان را پاستوريزه كرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016