شنبه 25 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
30 مهر» مراجعه سالانه ۳۰۰ هزار نفر به براي اخذ معافيت تحصيلي، ایسنا
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پایان ۲۰ سالگی، حداکثر مهلت مجاز برای معافیت تحصیلی

تهران - معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد:حداکثر مهلت مجاز برای برخورداری از معافیت تحصیلی برای دانش آموزان تا پایان 20 سالگی است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ پاسدار ˈمحمد رضا اکبر حلواییˈدر زمینه سال های مجاز تحصیل در مقطع متوسطه افزود:به منظور فراهم آوردن شرایط مناسب برای تحصیل مشمولانی که براساس قانون قبل برای خود برنامه ریزی کرده بودند تسهیلاتی پیش بینی شده است .

وی اظهار داشت : براساس تصمیمات اتخاذ شده مشمولانی که درمهر ماه سال 91 در پایه های دوم متوسطه و بالاتر به تحصیل اشتغال می یابند متناسب با رشته های تحصیلی ، برای رشته های کار و دانش و فنی - حرفه ای حداکثر تا پایان 22 سالگی و برای رشته های نظری که دارای دوره پیش دانشگاهی هستند حداکثر تا پایان 24 سالگی می توانند به تحصیل ادامه دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرهنگ حلوایی درباره مشمولانی که از مهر ماه سال 91 در پایه اول متوسطه به تحصیل اشتغال می یابند، ادامه داد:این گونه مشمولان حداکثر تا پایان 20سالگی مجاز به تحصیل هستند و پس از آن، در مهلت یکساله معرفی خود به وظیفه عمومی قرار می گیرند.

معاون مشمولان و امور معافیت های این سازمان گفت : به منظور مساعدت برای فراغت از تحصیل مشمولان دانش آموز ، برابر هماهنگی بعمل آمده با وزارت آموزش و پرورش ، مشمولانی که در زمانهای تعیین شده موفق به فراغت از تحصیل نشده اند می توانند در مهلت یکساله معرفی خود به وظیفه عمومی ، بدون بهره مندی از معافیت تحصیلی به تحصیل ادامه دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016