چهارشنبه 12 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"بغض" درمیشیان به اسلواکی می‌رود

فیلم سینمایی "بغض" نخستین فیلم بلند رضادرمیشیان در تازه‌ترین نمایش جهانی خود در جشنواره "بارباکان" اسلواکی به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، در این فستیوال که از ۱۰ اکتبر تا ۱۴ اکتبر (۱۹ تا ۲۳ مهر ماه) برگزار می‌شود، مهدی نادری به عنوان رییس هیات داوران فیلم‌های کوتاه جشنواره‌ی بارباکان اسلواکی حضور دارد.

"بغض" در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی فیلم‌های اول سی‌وششمین جشنواره فیلم مونترال کانادا مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. این فیلم همچنین قرار است در ادامه حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه رسمی بیست و هشتمین جشنواره فیلم ورشو در کشور لهستان و بخش مسابقه پنجمین جشنواره فیلم دیدار کشور تاجیکستان و دومین جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا به نمایش درمی‌آید.

"بغض" با شعار "فیلم دهه شصتی‌ها" به سرگروهی سینما استقلال در سینماهای تهران و شهرستان‌ها در حال نمایش است. این فیلم که تماماً در ترکیه فیلم‌برداری شده ماجرای پرتنش عشق و نفرت و داستان دو روایت مدرن از دو مقطع زندگی حامد و ژاله در استانبول است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




روایت اول: حامد (بابک حمیدیان) پسر جوان ایرانی گرافیتی کاری در ترکیه، که کارش کشیدن نقاشی‌های خیابانی است، مجردی نمی‌تواند وارد دیسکو شود. او برای رفتن به داخل دیسکو با ژاله(باران کوثری) آشنا می‌شود و این آغاز رابطه عاشقانه آنهاست. روایت دوم: هشت ساعت سرنوشت ساز زندگی حامد و ژاله در آخریت ساعات حضورشان در استانبول که دست به سرقت از مغازه عموی حامد (مهران احمدی) می‌زنند و...

باران کوثری، بابک حمیدیان و مهران احمدی تنها بازیگران ایرانی "بغض" هستند. "بغض" به تهیه‌کنندگی سیدغلامرضا موسوی تولید شده و پخش ایران آن فیلمیران و پخش بین‌المللی آن محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016