شنبه 15 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس پليس پايتخت: چيزي از پليس‌هاي جهان كم نداريم

فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: پليس ايران در مقايسه با پليس‌هاي اروپايي، آسيايي و ... چيزي كم ندارد.

به گزارش خبرنگار «انتظامي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار حسين ساجدي‌نيا با بيان اينكه روي پليس ساير كشورها مطالعه داريم و ارتباط كاري‌مان با آنان برقرار است، گفت: در سفرهايي كه اين افراد به كشور ما دارند يا ما به كشورشان مي‌رويم، متوجه شديم كه پليس ايران چيزي از پليس‌هاي ساير كشورها كم ندارد.

وي با بيان اينكه به گفته مسئولان پليس بسياري از كشورها، همكاران ما از هوش و كياست خوبي برخوردارند، گفت: بنا به گفته اينترپل، پليس ما به ويژه در حوزه كشف از وضعيت بسيار مطلوبي در مقايسه با پليس ساير كشور برخوردار است.

رييس پليس پايتخت ادامه داد: در حوزه پيشگيري از جرايم نيز نسبت به برخي از كشورهاي جهان در وضعيت مطلوب‌تري قرار داريم.

ساجدي‌نيا با اشاره به تجهيزات پليسي نيز گفت: علي‌رغم تحريم‌هايي كه وجود دارد، اما ما روي پاي خودمان ايستاده‌ايم و در حوزه پليس فتا، مسائل الكترونيكي و ... نيز سعي كرديم به حوزه خودكفايي برسيم.

به گفته فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اقدامات صورت گرفته در مجموعه پليس و نيروهاي جواني كه در اين نيرو جذب مي‌شوند، مي‌توان گفت كه تا پايان دهه 90 وضعيت پليس به مراتب بهتر از وضع فعلي خواهد بود.

وي همچنين با بيان اينكه بايد پليس با مشاركت مردم بتواند اقدامات خود را انجام دهد، خاطرنشان كرد: بهترين نمونه‌اي كه مي‌توان از مشاركت مردم ذكر كرد، زمان برگزاري اجلاس غيرمتعهدها بود كه مردم به خوبي به ويژه در حوزه امنيت به پليس كمك كرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ساجدي‌نيا با بيان اينكه سعي كرده‌ايم در اين زمان محدوديت‌ها را كم كنيم، اظهاركرد: بعضا ناگزير بوديم محدوديت‌هايي را اعمال كنيم، اما حتي در همين ايام نيز، مردم از همكاران ما در خيابان‌ها پذيرايي مي‌كردند.

رييس پليس پايتخت كه در يك برنامه تلويزيوني به مناسبت هفته نيروي انتظامي حاضر شده بود با اشاره به اينكه در زمان برگزاري اجلاس، محدوديتي براي فعاليت اصناف و خريد و فروش نداشتيم، گفت: خود مردم نيز مشاركت خوبي با ما انجام داده‌اند و جايي نبود كه ما برويم و مالكان بگويند كه ما همكاري نمي‌كنيم و اين در حالي است كه برخي از كشورهاي خارجي حتي پليس را به خانه‌شان راه نمي‌دادند.

ساجدي‌نيا از خانواده‌هاي مجموعه ناجا در سراسر كشور قدرداني كرد و گفت: من دست تك‌تك اين افراد را مي‌بوسم، چرا كه پيشرفت‌هايي كه در زمينه كار پليسي حاصل شده، ناشي از گذشت و فداكاري همسران و فرزندان آنان بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016