شنبه 20 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عليرضا قربانی با وجود سرماخوردگی با "اشتياق" خواند، گزارش کنسرت گروه موسيقی "اشتياق" با همراهی علی قمصری


مهر ـ گروه موسيقی "اشتياق" با همراهی علی قمصری در حالی در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللی تهران روی صحنه رفت که عليرضا قربانی سرماخورده بود اما به خوبی خواند.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ شب گذشته گروه موسيقی آهنگ اشتياق به سرپرستی و خوانندگی عليرضا قربانی، در دو نوبت در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللی تهران روی صحنه رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ابتدای اين برنامه و در بخش نخست عليرضا قربانی قطعات هيچستان(شعری از سهراب سپهری)، ساز و آواز راست پنجگاه، ضربی پروانه، آدم برفی (شعری از گروس عبدالملکيان) و ياران موافق(شعری از خيام) اجرا کرد که آهنگ حيلت رها کن... با شعری از مولانا خاتمه بخش اين بخش بود.

در بخش دوم که بعد از استراحتی کوتاه اجرا شد گروه آهنگ اشتياق به خوانندگی قمصری آهنگ‌های نغمه‌ای زنانه، ‌گفت و گو،‌ تکنوازی، ضربی نهفت،‌ سودای تو، رويای خاکستری، ياد دوردست و صدای زن را اجرا کرد.

در پايان اين کنسرت نيز با اصرار مردم برای اجرای يک آهنگ ديگر قربانی آهنگی ديگر را خواند که آن را هديه غافلگيرکننده‌ای از سوی قمصری برای مردم دانست.

از حواشی مهم اين برنامه سرماخوردگی قربانی بود که وی علی رغم اينکه به اين بيماری مبتلا بود ولی کار و اجرايی بی‌نقص داشت. هرچند کنسرت به جای اينکه ساعت ۱۸ شروع شود ساعت ۱۸ و ۳۰ دقيقه آغاز شد.

در حين اجرا يکی از پروژکتورهای سالن منفجر شد ولی اين اتفاق در اجرا تاثيری نداشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016