شنبه 25 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تامین اجتماعی در لرستان به كارگران ساختمانی اجازه فعالیت صنفی نمی‌دهد

عضوهیات مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی در شهرستان بروجرد، با انتقاد از صدور بخشنامه‌های اخیراداره کل تامین اجتماعی استان لرستان در خصوص تخصیص بیمه به کارگران ساختمانی گفت: این بخشنامه‌ها نقش انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی را در این استان محدود کرده است.

علی یار محمدی در این باره به ایلنا گفت: به تازگی اداره کل تامین اجتماعی استان لرستان با صدور چندین بخشنامه، فعالیت انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی را در شهرستانهای بروجرد، خرم آباد، کوه دشت محدود کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اوبا بیان اینکه حمایت تامین اجتماعی ازانجمنهای صنفی بسیارمحدود شده است، افزود: اداره کل تامین اجتماعی این استان حتی در بسیاری از جلساتی که با موضوع کارگران ساختمانی تشکیل می‌شوند به اعضای انجمن‌های صنفی بیان مشکلات کارگران ساختمانی را نمی‌دهند.

این فعال صنفی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اهراز هویت کارگران ساختمانی برای دریافت بیمه تامین اجتماعی اظهار داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته قرار بر این شد که در روند احراز اشتغال متقاضان بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی، انجمن‌ها نقش آفرینی كنند اما هم چنان موضوع مشکل سهمیه‌ها به قوت خود باقی است و هنوز تامین اجتماعی بر این موضوع نظارت دارد.

یار محمدی در خاتمه با اشاره به کاهش نظارت بازرسی تامین اجتماعی برای اهراز هویت کارگران ساختمانی افزود: امروزه بسیاری از کسانی که در مشاغل غیر ساختمانی فعالیت دارند توانسته‌اند با استفاده از سهمیه بیمه‌ای که برای کارگران ساختمانی در نظر گرفته شده است خود را بیمه کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016